Jeg søger hjælp angående offentligt transport

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg vil ikke kunne kendes.

Min kæreste og jeg står og skal til aalborg fra struer i denne uge. sidst vi skulle til hjørring strandet vi i herning pga 7 eleven personen havde laved vores billet forkert to dage i streg dog troed vi alt var iorden hvilket det ikke var så måtte aflyse en syghus tid fordi vi ikke kunne komme der op da billetten ikke galte til den bus vi skulle videre med og vi kunne ikke nå og lave den om. de loved ellers på stationen at alt var iorden hele rejsen igennem det var det så ikke. nåå men nu står vi og skal til aalborg syghus fra struer. hvad vej er nemmest over thisted eller herning? ligemeget om der er mange skift vis der er god tid bare ikke for mange busser(lille blære )  hjælp mig tøser vil ikke strande en gang til

det letteste er at snuppe toget til thisted og så derfra tage bussen direkte til Aalborg, det er den måde jeg har gjort det på når jeg har skullet besøge mine forældre i struer førhen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det letteste er at snuppe toget til thisted og så derfra tage bussen direkte til Aalborg, det er den måde jeg har gjort det på når jeg har skullet besøge mine forældre i struer førhen..

okay tak for hjælpen  er ikke så gode venner med rejseplanen lige nu hehe 

Anmeld

12. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

okay tak for hjælpen  er ikke så gode venner med rejseplanen lige nu hehe 

nej det er jeg heller ikke altid..

Men det er langt det letteste bare at springe på toget til Thisted st og så kører der nemlig en bus direkte derfra og til Aalborg, og så kan i faktisk gå ud til sygehuset fra Aalborg st, der er nemlig ikke ret langt, det tager 5 minutter..

Den bus i skal med fra Thisted hedder 970x

Anmeld

12. august 2012

M (:

Anonym skriver:

er det ind over vejle eller thisted ?

Skive?

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

nej det er jeg heller ikke altid..

Men det er langt det letteste bare at springe på toget til Thisted st og så kører der nemlig en bus direkte derfra og til Aalborg, og så kan i faktisk gå ud til sygehuset fra Aalborg st, der er nemlig ikke ret langt, det tager 5 minutter..

Den bus i skal med fra Thisted hedder 970x

øv kan se tiderne ikke passer så kan vi ikke nå til tiden  det er så besværligt med alt det sporarbejde. og skal helst ikke for meget i bus da jeg har en lille blære. men ved 970 plejre at have toilet, rejste en del med den for nogen år siden men det var før vi flyttet så laangt væk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.