Jeg søger hjælp angående offentligt transport

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil ikke kunne kendes.

Min kæreste og jeg står og skal til aalborg fra struer i denne uge. sidst vi skulle til hjørring strandet vi i herning pga 7 eleven personen havde laved vores billet forkert to dage i streg dog troed vi alt var iorden hvilket det ikke var så måtte aflyse en syghus tid fordi vi ikke kunne komme der op da billetten ikke galte til den bus vi skulle videre med og vi kunne ikke nå og lave den om. de loved ellers på stationen at alt var iorden hele rejsen igennem det var det så ikke. nåå men nu står vi og skal til aalborg syghus fra struer. hvad vej er nemmest over thisted eller herning? ligemeget om der er mange skift vis der er god tid bare ikke for mange busser(lille blære )  hjælp mig tøser vil ikke strande en gang til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

M (:

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg står og skal til aalborg fra struer i denne uge. sidst vi skulle til hjørring strandet vi i herning pga 7 eleven personen havde laved vores billet forkert to dage i streg dog troed vi alt var iorden hvilket det ikke var så måtte aflyse en syghus tid fordi vi ikke kunne komme der op da billetten ikke galte til den bus vi skulle videre med og vi kunne ikke nå og lave den om. de loved ellers på stationen at alt var iorden hele rejsen igennem det var det så ikke. nåå men nu står vi og skal til aalborg syghus fra struer. hvad vej er nemmest over thisted eller herning? ligemeget om der er mange skift vis der er god tid bare ikke for mange busser(lille blære )  hjælp mig tøser vil ikke strande en gang til

Hvad er ankomstadressen? Der er jo flere sygehuse i Aalborg..

Anmeld

12. august 2012

anynom

Arriva bus fra Struer til Langå og så DSB tog fra Langå til Aalborg?

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvad er ankomstadressen? Der er jo flere sygehuse i Aalborg..

øhh tror nok det er syghus syd. den tæt på zoo 

Anmeld

12. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Gå ind på http://www.rejseplanen.dk/ og tjek. Det er vit det nemmeste

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Gå ind på http://www.rejseplanen.dk/ og tjek. Det er vit det nemmeste

Hehe jeg synes bare ikke det giver særlig godt sammenspil derfor ville jeg høre jer 

Anmeld

12. august 2012

M (:

Vi skal nok have lidt flere oplysninger for at kunne hjælpe.. Hvorfra i Struer? Hvornår skal i være der?

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Vi skal nok have lidt flere oplysninger for at kunne hjælpe.. Hvorfra i Struer? Hvornår skal i være der?

helt iorden fra struer st og skal være der 11.45 . 

Anmeld

12. august 2012

M (:

Anonym skriver:

helt iorden fra struer st og skal være der 11.45 . 

Hm, hvis man kigger på rejseplanen er der maaaaange skift, og hvis der kun skal være to, er ankomsten 11.40.. Så er der jo ikke meget tid at fare vild på..

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Hm, hvis man kigger på rejseplanen er der maaaaange skift, og hvis der kun skal være to, er ankomsten 11.40.. Så er der jo ikke meget tid at fare vild på..

er det ind over vejle eller thisted ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.