Lussingesyge - argh!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

zikkimus

Hejsa, jeg kender godt fornemmelsen TRO MIG....jeg fik selv ad vide at jeg var smittet...en var det ikke alligevel. Nu har jeg fået taget nye blodprøver, og håber og beder til at der ikke er noget. Er du sikker på at du ikke bare har haft det før??? jeg ved det nemlig kun fordi jeg har været til gynækolog og blive tjekket i hoved og ... inden jeg blev gravid. De fleste har bare haft det som små eller unge...man kan jo ikke se det på voksne - eller ikke atid.
Jeg ved at der er intet man kan gøre for at trøste, men trøsten er at de fleste gange går det godt, men kan godt forstå du er bange. Håber alt går godt for dig. Husk at du godt kan have det UDEN AT SMITTE BABY.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Cris

Nej, jeg ved desværre ikke noget om. Men jeg ville bare sende nogle varme tanker til dig... 

Anmeld

13. maj 2009

saxa

Da jeg arbejdede i en børnehave havde jeg en gravid kollega der blev smittet med lussingesyge.. Og hun fik et sundt og raskt barn..

Sender lige ettil dig.. Og er sikker på din bebsie har det helt fint inde i mavsen..

Anmeld

13. maj 2009

FruPudderkvast

Zikkimus: Ja, jeg er ret sikker på at jeg ikke har haft det før, da blodprøven jeg fik taget var positiv.. Så ligegyldigt hvor meget jeg ville ønske at jeg ikke var smittet, så er jeg det altså!  

Men tak for de trøstende ord!

Vicrikke & Cris: Tusind tak for jeres søde ord!

Saxi: Dejligt at høre en historie med en lykkelig slutning! Man har bare brug for så mange af dem som muligt..  
Tak!

Anmeld

13. maj 2009

Riksen

Saped90 skriver:

Hej Rikke..

Først og fremmest tusind tak for dit søde indlæg! Det varmer  

Ja, jeg ved godt at det kun er i sjældne tilfælde at der sker noget alvorligt, men man kan ikke lade vær med at frygte at jeg lige er en af de 5 %..

Men jeg bliver nødt til at tro på at der ikke sker noget og håbe på at lægerne opdager det i tide hvis fosteret har taget skade..

Ved du om du har haft sygdommen før? For hvis man har været smittet, så bliver man immun..

Held og lykke med projekt-baby

Jeg kender godt følelsen af "Hvad nu hvis...?" Hvis du spørger min kæreste, vil han nok mene at jeg er verdensmester i sådanne tanker.  Og jeg ved det er svært at lade være, men det bliver man nødt til. Ellers er det jo ulideligt at være til, hvis man konstant skal frygte det værste.
 - Men jeg forstår dig udmærket!

Nej, jeg ved ikke om jeg har haft det. Det kunne være at det var en god ide at få det tjekket hos min læge - når nu jeg arbejder  med børn.

Ih, tak - håber at der snart sker noget

Varme tanker fra mig til dig

Anmeld

13. maj 2009

FruPudderkvast

Ja, min kæreste prøver også at fortælle mig at vi selvfølgelig klarer den! Han prøver virkelig at være stærk for mig  Men ja, det bliver ulideligt hvis jeg skal gå og tænke dårlige tanker det næste lange stykke tid!
Jeg må tro min kære mand og fortælle mig selv at vores lille baby klarer det

Jeg vil i hvert fald råde dig til at få det tjekket.. Det er bare en blodprøve..

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig  Hvor lang tid har I prøvet?

Anmeld

13. maj 2009

Riksen

Det lyder som en klog og sød mand du har. Det er bedst at tænke positivt - så meget man kan  Prøv at tænke på hvor meget dårlig energi man bruger på at bekymre sig. Det er da dumt at bekymre sig, hvis der ikke er grund til det. Indtil videre er der ikke sket noget med jeres barn, vel?

Vi har prøvet siden oktober, men ikke sådan seriøst. Vi har haft en plan om at tage det stille og roligt, for at det ikke skulle blive alt for mekanisk med ÆL-teste osv. Men nu kan jeg altså ikke vente længere. Er simpelthen så skruk, så nu skruer vi tempoet op

Anmeld

13. maj 2009

DK

Ejjj for fanden. Hvor uheldigt. Og træls!! Jeg er så ked af det på dine vegne. Heldigvis er risikoen lille, men det er frygten i hjertet bare slet ikke!

Du får tusind kram herfra.

Anmeld

13. maj 2009

FruPudderkvast

Det er han bestemt også  Nej, man kan i hvert fald ikke se noget nu.. Og vi så jo hjertet slå i dag, så det er jo fantastisk!

Ja, vi blev også enige om at tage det stille og roligt, men jeg kunne også godt mærke at jeg blev helt vildt skruk da først pillerne var smidt!  
Men der gik heldigvis ikke så lang tid, så  jeg nåede ikke at blive helt skør   Skruer tempoet op? - Er det ved hjælp af ÆL-test, eller?

Anmeld

13. maj 2009

Riksen

Ja, jeg har lige købt en pakke ÆL-teste i dag, så nu må vi se hvad der sker. Og så begynder vi at hygge os lidt mere regelmæssigt end ellers. Sådan lidt mere skema-agtigt, hvis man kan sige det sådan. Men selvfølgelig ikke hvis vi ikke har lysten til det. Det skal ikke være en sur pligt.

Det lyder da godt at I kunne se hjertet slå. Dejligt  Så må I jo tage den derfra. Der er vel ikke andet at gøre. (Ved godt at det er let at sige)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.