Jeg er dybt rystet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Tanjadamgaard

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

aarhusmor

Tanjadamgaard skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-52994367:tvillingepiger-uden-for-livsfare.html 

De er heldigvis uden for livsfare nu ! 

Ja det er dagens bedste nyhed. Stakkels piger og deres mor

Anmeld

14. august 2012

KarinaA

mor:) skriver:

tænk at man kan have så lidt indsigt i mennesket

det har intet at gøre med at jeg ikke har indsigt i menesket, men helt ærligt.. 

jeg har læst meget psykologi på niveau A, og jeg ved at man kan gøre de mest åndsvage ting i et svagt øjeblik, men jeg kan så også fortælle at de forældre der vælger at skade deres egne børn, deres eget kød og blod, at det på ingen måde er almindelig adfærd for menesket... 

der er altså noget alvorligt galt oppe i knoppen på disse menesker, så der er vel intet galt i at jeg mener at han skal spærres inde, og aldrig have lov at komme ud igen, for sådanne menesker er utilregnelige... 

du mener måske bare han skal et par timer til en pysokolog og så er alt godt igen ?? eller misforstår jeg det helt ? 

Anmeld

14. august 2012

KarinaA

Tanjadamgaard skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-52994367:tvillingepiger-uden-for-livsfare.html 

De er heldigvis uden for livsfare nu ! 

er der nyt om hvad der skal ske med deres "far" 

Anmeld

14. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
KarinaA skriver:

det har intet at gøre med at jeg ikke har indsigt i menesket, men helt ærligt.. 

jeg har læst meget psykologi på niveau A, og jeg ved at man kan gøre de mest åndsvage ting i et svagt øjeblik, men jeg kan så også fortælle at de forældre der vælger at skade deres egne børn, deres eget kød og blod, at det på ingen måde er almindelig adfærd for menesket... 

der er altså noget alvorligt galt oppe i knoppen på disse menesker, så der er vel intet galt i at jeg mener at han skal spærres inde, og aldrig have lov at komme ud igen, for sådanne menesker er utilregnelige... 

du mener måske bare han skal et par timer til en pysokolog og så er alt godt igen ?? eller misforstår jeg det helt ? 

nej men jeg mener ikke hverken du eller jeg kan bedømme at han skal spærres inde for evigt - og det ændrer din lommepsykologi på A-niveau intet på.

Anmeld

14. august 2012

KarinaA

mor:) skriver:

nej men jeg mener ikke hverken du eller jeg kan bedømme at han skal spærres inde for evigt - og det ændrer din lommepsykologi på A-niveau intet på.

det er korrekt  

der sidder heldigvis en prof. som kan bedømme om han skal ind og sidde for livstid.. eller bare en tur ind til rockerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.