Jeg er dybt rystet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

MarieMor

Suk ?. Hvor er det forfærdeligt når der er børn involveret i så tragisk en begivenhed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

CarinaSB

jeg kan slet ikk forstå at nogle mennesker kan være så ondskabsfuld .. puhh .. 

Anmeld

13. august 2012

Solstrålebørn

Det er skrækkeligt.. 

Anmeld

13. august 2012

Mariajny

hvad fan... tænker sådan en "far" på ?

det er så forfærdeligt

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Ej nej nej

Anmeld

13. august 2012

Bebsesmoar

Hvis de dør og han overlever (han er udennfor livsfare desværre) så er der ingen retfærdighed til!!!!  Om jeg fatter at et menneske vil gøre sådan fordi partneren vil skilles. No shit sherlock. Du har psykopatiske træk!! Hvordan kunne det her ske i Ronald Mc Donald familiehuset????? Jeg fatter det ikke!!! 

Anmeld

13. august 2012

KarinaA

mor:) skriver:

Jeg synes nu det er synd for alle parterne - også manden. 

øhh ? undskyld, men hvordan er det synd for manden ?????

han har valgt at stikke i sine egne BØRN ? hvis en af børnene dør, og han overlever, så skulle han da bare have en kugle for panden ... 

dette er jo sindsygt ! at såre sit eget barn, fordi at man skal skilles ja undskyld, men hva Fan*** skulle det hjælpe ? så kan han da tage livet af sig selv istedet hvis han har det så hårdt.. lad da være med at lade det gå ud over børnene, de er ikke skyld i skilsmissen på nogen måde !  

uha, der er ingen tvivl om at han ikke er rask oveni hovedet .... SPÆR HAM INDE ! OG SMID NØGLEN I HAVET ! 

og håber for guds skyld aldrig han får de stakkels piger at se igen ! 

Anmeld

13. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
KarinaA skriver:

øhh ? undskyld, men hvordan er det synd for manden ?????

han har valgt at stikke i sine egne BØRN ? hvis en af børnene dør, og han overlever, så skulle han da bare have en kugle for panden ... 

dette er jo sindsygt ! at såre sit eget barn, fordi at man skal skilles ja undskyld, men hva Fan*** skulle det hjælpe ? så kan han da tage livet af sig selv istedet hvis han har det så hårdt.. lad da være med at lade det gå ud over børnene, de er ikke skyld i skilsmissen på nogen måde !  

uha, der er ingen tvivl om at han ikke er rask oveni hovedet .... SPÆR HAM INDE ! OG SMID NØGLEN I HAVET ! 

og håber for guds skyld aldrig han får de stakkels piger at se igen ! 

tænk at man kan have så lidt indsigt i mennesket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.