Bryllupskage med Camp-let... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvor er du bare dygtig.
Sikke en sjov ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Dot D

PT skriver:

Hvor er du bare dygtig.
Sikke en sjov ide

Mange tak

Anmeld

31. august 2012

Nettemor

Endnu en SKØN kage fra din side

Anmeld

31. august 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Endnu en SKØN kage fra din side

Tak skal du have, søde

Anmeld

31. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fin! Sender du ik din opskrift på drømmekage? Vh stine

Anmeld

31. august 2012

Dot D

StineW79 skriver:

Så fin! Sender du ik din opskrift på drømmekage? Vh stine

Jo da, gerne....

500 g mel

100 g margerine (jeg bruger flydende)

500 g sukker

8 æg

4 dl mælk (jeg bruger kærnemælk)

6 tsk bagepulver

4 tsk vanillesukker

Sukker og margerine røres godt, æggene tilsættes et ad gangen og der røres godt. Resten af ingredienserne røres/vendes i.

Portionen passer til en bradepande ca 30 x 40 og bages ca 20 min v 200 grader almindelig ovn (jeg bruger varmluft 175 grader)

Bagetiden kan variere alt efter formen og ovnen, når jeg f.eks laver den i dobbelt portion i stor rund form, så får den 35 - 40 min, men jeg mærker ALTID efter (fra ca 20 min) med en pind, og når den ikke hænger i, så er den færdig

Og mange tak

Anmeld

1. september 2012

StineW79

Dot D skriver:

Jo da, gerne....

500 g mel

100 g margerine (jeg bruger flydende)

500 g sukker

8 æg

4 dl mælk (jeg bruger kærnemælk)

6 tsk bagepulver

4 tsk vanillesukker

Sukker og margerine røres godt, æggene tilsættes et ad gangen og der røres godt. Resten af ingredienserne røres/vendes i.

Portionen passer til en bradepande ca 30 x 40 og bages ca 20 min v 200 grader almindelig ovn (jeg bruger varmluft 175 grader)

Bagetiden kan variere alt efter formen og ovnen, når jeg f.eks laver den i dobbelt portion i stor rund form, så får den 35 - 40 min, men jeg mærker ALTID efter (fra ca 20 min) med en pind, og når den ikke hænger i, så er den færdig

Og mange tak

Tak! Det lyder da som en dejlig nem opskrift. Jeg tænker nemlig på at lave, endten en regnbue kage eller muffiens til thea's fødselsdag, og syntes bare jeg manglede en rigtig god og nem opskrift. Kan den fryses, uden at blive træls? Vh Stine 

Anmeld

1. september 2012

Dot D

StineW79 skriver:

Tak! Det lyder da som en dejlig nem opskrift. Jeg tænker nemlig på at lave, endten en regnbue kage eller muffiens til thea's fødselsdag, og syntes bare jeg manglede en rigtig god og nem opskrift. Kan den fryses, uden at blive træls? Vh Stine 

Det er lige den her, jeg bruger til regnbuekage, så fin fin

Jeg lavede den til min nieces fødselsdag, hun fik to kager, og der var mere end rigeligt. Så den ene kom i fryseren, den smagte RIGTIGT GODT  faktisk synes jeg, den var lidt bedre end den første Der var smørcreme i mellem lagene....

Anmeld

1. september 2012

StineW79

Dot D skriver:

Det er lige den her, jeg bruger til regnbuekage, så fin fin

Jeg lavede den til min nieces fødselsdag, hun fik to kager, og der var mere end rigeligt. Så den ene kom i fryseren, den smagte RIGTIGT GODT  faktisk synes jeg, den var lidt bedre end den første Der var smørcreme i mellem lagene....

Nu får jeg bare helt vildt lyst til at bage! 

Men må heller vente på at Rosa fra rouladegade (thea )engang er klar. Hun ordner have sammen med far. Hun ønsker sig nemlig et legehus i 4 års fødselsdagsgave  

Endnu en gang tak for opskrift!! Vh stine

Anmeld

1. september 2012

Dot D

StineW79 skriver:

Nu får jeg bare helt vildt lyst til at bage! 

Men må heller vente på at Rosa fra rouladegade (thea )engang er klar. Hun ordner have sammen med far. Hun ønsker sig nemlig et legehus i 4 års fødselsdagsgave  

Endnu en gang tak for opskrift!! Vh stine

Hvor sødt....

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.