Emmaljunga 2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.113 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Pigent

Så har Emmaljunga lagt deres 2013 modeller ud på deres hjemmeside. Der er nye farver og nye modeller. 

http://www.emmaljunga.com/dk/index.php

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

maria_wlt

Godt nok nogen kedelig farver.. 

Anmeld

12. august 2012

mor2011_

godt nok grimme farver da

Anmeld

12. august 2012

Pigent

Er enig med jer begge to 

Nogle af farverne er ikke ret pæne eller så de lidt kedelige 

Anmeld

12. august 2012

Mutti2B

Øv, hvor er de kedelige . Typisk når det så er til foråret jeg skal ud og investere i en klapvogn . Havde forelsket mig i farven aubergine, men den er der ikke mere

Anmeld

12. august 2012

Kløver

Jeg synes der er mange smarte vogne. Længe har der været udpræget af vilde farver, og synes det er fedt de også laver en masse varianter, for dem som ikke er til pang farver var da flere imellem jeg kunne finde på at vælge, og havde vi ikke lige købt, ville jeg bestemt have set nærmere på den nye tvillingevogn, og var da flere af deres designs jeg kunne finde på at vælge. Synes især den isblå er utrolig flot, er bare selv mest til mere neutrale farver, på så store ting

Anmeld

12. august 2012

Pigent

Der er nogle enkel af nye farver jeg godt kan lide 

PP Navy og Black Carbon. De er bare meget normale ellers er jeg ikke så vild med de nye farver, kan bedre lide de gamle. 

Jeg synes den nye vogn Monkey er en smart tvilllinge/søskende. 

Anmeld

12. august 2012

Maja_4000

Monkey ser da genial ud

Og så er det smart at man nu kan købe faste hjul , så vi kan få skiftet drejehjulene ud til vinter HVIS nu der skulle komme sne Hehe

Anmeld

12. august 2012

Lunae

Mutti2B skriver:

Øv, hvor er de kedelige . Typisk når det så er til foråret jeg skal ud og investere i en klapvogn . Havde forelsket mig i farven aubergine, men den er der ikke mere

Hvis du ønsker dig netop den farve, så ring til forhandlerne og hør om de har flere på lager! Det kan også være at den muligvis bliver billigere, fordi farven udgår

Anmeld

12. august 2012

smokin

typisk at det kun er drengefarver i barnevogne..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.