Gravid/ikke gravid og spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det har det også været i de graviditeter jeg kender til.

Øv hvor er det bare træls for dig! 
Håber lægen kan gi' dig svar 

Ja, det er lidt noget øv  Er ikke fast sammen med faderen, så det er noget rigtig møg hvis jeg er gravid! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Ja, det er lidt noget øv  Er ikke fast sammen med faderen, så det er noget rigtig møg hvis jeg er gravid! 

Sender dig de bedste tanker og  alt hvad jeg kan for dig 

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Sender dig de bedste tanker og  alt hvad jeg kan for dig 

Mange tak 

Anmeld

12. august 2012

ano14316

Anonym skriver:

Kunne du så beholde graviditeten når spiralen sad inde? Eller er det abort lige meget hvad?

Jeg er blevet gravid med kobber spiral, og har fået Magnus. 

Så det er ikke = abort. Men der er en risiko ved at man abortere når de fjerner spiralen. Men her gik det fint. 

Når man laver en urinprøve, lige gyldigt hvad den er til, så skal man tisse lidt i toilettet inden man tager prøven, da prøven ellers kan være forurenet. 

Jeg synes det er en god ide at kontakte lægen, så de kan tage en blodprøve, for der er jo en øget risiko for GUL når man bliver gravid med spiral. Håber på det bedste for dig. 

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg er blevet gravid med kobber spiral, og har fået Magnus. 

Så det er ikke = abort. Men der er en risiko ved at man abortere når de fjerner spiralen. Men her gik det fint. 

Når man laver en urinprøve, lige gyldigt hvad den er til, så skal man tisse lidt i toilettet inden man tager prøven, da prøven ellers kan være forurenet. 

Jeg synes det er en god ide at kontakte lægen, så de kan tage en blodprøve, for der er jo en øget risiko for GUL når man bliver gravid med spiral. Håber på det bedste for dig. 

Okay. tak for svaret 

Har godt hørt det med GUL, så skal helt sikkert have det tjekket hos lægen

Anmeld

12. august 2012

Mortiltodrenge

Anonym skriver:

Kunne du så beholde graviditeten når spiralen sad inde? Eller er det abort lige meget hvad?

Jeg fik den skønneste dreng Frederik Men der var stor risiko for abort, da de fjernede spiralen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.