Gravid/ikke gravid og spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.456 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Anonym trådstarter

Har brug for hjælp!

Jeg har indsat spiral, så ønsker ikke at være gravid.

Jeg har den seneste uge har haft graviditetssymptomer (Kvalme, opkast, ømme bryster, oppustet)

Så i går ved middagstid tog jeg en test --> Positiv 

Jeg prøvede igen ved aftenstid ---> Negativ 

Jeg testede lige igen i morges med morgenurin --> Negativ 

Hvad så nu?? Kan der være fejl i den positive test jeg tog først?

Troede ikke man kunne blive gravid med spiral  Nogen der har prøvet det? 

Håber på svar..

Ville kun være omkring 3+4 i dag hvis jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hejsa.

Har ikke selv prøvet at blive gravid med en sipral men har hørt om det at det godt kan lad sig gøre.

Min mor blev også selv gravid med mig med spiral selv om det er mange år siden efter hånden;-)

Hvis jeg var dig ville jeg lave en morgen-urin i morgen tidlig og kører forbi lægen og få en testet.

Hel og lykke.

Anmeld

12. august 2012

Miss Church

Jeg kender en, som faktisk 2 gange, er blevet gravid med spiral.

Er det en kobber eller hormon du har? 

Jeg tænker at det er meget tidligt med så mange symptomer? Men altså jeg ved ikke rigtig noget om det. Bare min første tanke. Måske er du så bange for at være det, så din krop giver dig symptomer? Jeg synes du skal tage en snak med din læge. Måske du kan få taget en blodprøve?

Held og lykke til dig 

Anmeld

12. august 2012

Mortiltodrenge

Jeg er selv blevet gravid med spiral og kender tre andre der også er, så det er muligt.

Anmeld

12. august 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Har brug for hjælp!

Jeg har indsat spiral, så ønsker ikke at være gravid.

Jeg har den seneste uge har haft graviditetssymptomer (Kvalme, opkast, ømme bryster, oppustet)

Så i går ved middagstid tog jeg en test --> Positiv 

Jeg prøvede igen ved aftenstid ---> Negativ 

Jeg testede lige igen i morges med morgenurin --> Negativ 

Hvad så nu?? Kan der være fejl i den positive test jeg tog først?

Troede ikke man kunne blive gravid med spiral  Nogen der har prøvet det? 

Håber på svar..

Ville kun være omkring 3+4 i dag hvis jeg er gravid

Der er mange der ikke ved det, men når man tester med morgenurin er det vigtigt, at kun benytte urinen i midten pga affaldsstoffer - blot til info, det kan nemlig håbe betydning for testens svar.

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Hejsa.

Har ikke selv prøvet at blive gravid med en sipral men har hørt om det at det godt kan lad sig gøre.

Min mor blev også selv gravid med mig med spiral selv om det er mange år siden efter hånden;-)

Hvis jeg var dig ville jeg lave en morgen-urin i morgen tidlig og kører forbi lægen og få en testet.

Hel og lykke.

Tak. Har også planer om at kontakte lægen med det samme i morgen!

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg kender en, som faktisk 2 gange, er blevet gravid med spiral.

Er det en kobber eller hormon du har? 

Jeg tænker at det er meget tidligt med så mange symptomer? Men altså jeg ved ikke rigtig noget om det. Bare min første tanke. Måske er du så bange for at være det, så din krop giver dig symptomer? Jeg synes du skal tage en snak med din læge. Måske du kan få taget en blodprøve?

Held og lykke til dig 

Det er kobber.

Da jeg blev gravid med min første, fik jeg også symptomer ret hurtigt. Men det kan også sagtens være at min krop driller mig 

Jeg ringer til lægen i morgen for en sikkerhedsskyld. Tænker det måske også kan være en graviditet uden for livmoderen. Synes det er mærkeligt at testen var positiv i går middag, men ellers ikke har været det..

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Mortiltodrenge skriver:

Jeg er selv blevet gravid med spiral og kender tre andre der også er, så det er muligt.

Kunne du så beholde graviditeten når spiralen sad inde? Eller er det abort lige meget hvad?

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Der er mange der ikke ved det, men når man tester med morgenurin er det vigtigt, at kun benytte urinen i midten pga affaldsstoffer - blot til info, det kan nemlig håbe betydning for testens svar.

Okay, det var jeg ikke lklar over. Det hele kom bare i en kop. Måske jeg skulle prøve igen...

Anmeld

12. august 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Det er kobber.

Da jeg blev gravid med min første, fik jeg også symptomer ret hurtigt. Men det kan også sagtens være at min krop driller mig 

Jeg ringer til lægen i morgen for en sikkerhedsskyld. Tænker det måske også kan være en graviditet uden for livmoderen. Synes det er mærkeligt at testen var positiv i går middag, men ellers ikke har været det..

Det har det også været i de graviditeter jeg kender til.

Øv hvor er det bare træls for dig! 
Håber lægen kan gi' dig svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.