3D/4D scanninger uge 18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Smukkert

minmus skriver:

ja må man da håbe! hvorfor er du på to sygehus enlig??!! jeg så idag en pige også på sygehuset hun bliv sendt hjem igen fordi hun ikk var langt nok henne til en nf scannig, være surt!!

Ja, det var røv-surt...

Well, fordi de ikke havde tid i Haderslev til NF dengang.. Men nu vil Sønderbog åbenbart helst have jeg kommer der p.g.a min alder, men takker nej på mandag dernede, da det er 1 times kørsel hver vej. Det gider jeg ikke............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Smukkert skriver:

Ja, det var røv-surt...

Well, fordi de ikke havde tid i Haderslev til NF dengang.. Men nu vil Sønderbog åbenbart helst have jeg kommer der p.g.a min alder, men takker nej på mandag dernede, da det er 1 times kørsel hver vej. Det gider jeg ikke............

okay så har du en fornemlse om hvad køn det er?

Anmeld

13. maj 2009

Smukkert

minmus skriver:

okay så har du en fornemlse om hvad køn det er?

Nej, overhovedet ikke..
Men vil gerne have en pige...... Så det er sikkert en dreng

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Smukkert skriver:

Nej, overhovedet ikke..
Men vil gerne have en pige...... Så det er sikkert en dreng

jeg vile gerne ha en dreng, og det er en dreng, for han var sød til og vise os hvad han var hehe

Anmeld

13. maj 2009

Smukkert

minmus skriver:

jeg vile gerne ha en dreng, og det er en dreng, for han var sød til og vise os hvad han var hehe

Det var heldigt

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Smukkert skriver:

Det var heldigt

jep jeg syns man kan se meget allrrede nu, kan være du får en fornemlse på mandag , det gjorde jeg til nf ! glæd diiq

Anmeld

13. maj 2009

Smukkert

minmus skriver:

jep jeg syns man kan se meget allrrede nu, kan være du får en fornemlse på mandag , det gjorde jeg til nf ! glæd diiq

Hvordan får man sådan en fornemmelse ?? Man kan jo ikke se de ydre kønsorganer endnu ??

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Smukkert skriver:

Hvordan får man sådan en fornemmelse ?? Man kan jo ikke se de ydre kønsorganer endnu ??

jeg syns det en lingt en dreng , hvorfor skal du ikk spør miig om! jeg fik jo et 3D billede af hele ham ti nf og syns bare han lingt en dreng

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Smukkert skriver:

vil du gerne ha en 3D SCANNING så tidligt:?

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Smukkert skriver:

Det bare en fornemmelse nogen har jeg troet Lucas ville blive en pige men det blev en dreng min mor troet begge gange det blev en pige og det blev en pige begge gange min veninde troet det blev en dreng og det blev en dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.