3D/4D scanninger uge 18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

Smukkert

Hej .
Jeg overvejer meget at få foretaget en 3D/4D scanning i kolding i uge 18 ( 17+0 ), hvor de kan se hvad køn det er.
Jeg har læst at det er bedst at smide penge i sådan en scanning, når man er omkring de 30 uger henne, da ansigtet der formidles bedst... men er der nogle af jer super mødre der har fået en 3D/4D scanning lavet så tidligt? Og har i billeder i vil dele?

Prisen er 1400kr, men vil rigtig gerne vide kønnet hurtigst muligt - især også fordi jeg skal til bryllup den uge hos familien, så kunne være rart at fortælle dem kønnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Diana...

Jeg mener de siger det bedste tidspunkt er mellem uge 25 og 30 fik selv i uge 26 og 27 du kan billederne i mit album.

Anmeld

13. maj 2009

Smukkert

Diana... skriver:

Jeg mener de siger det bedste tidspunkt er mellem uge 25 og 30 fik selv i uge 26 og 27 du kan billederne i mit album.

Jeg har lige set dem.. Det må være en fantastisk oplevelse

Egentlig har jeg en tid til MD når jeg er 16+4 uger henne, da jeg er blevet rykket 3 uger tilbage... En alm. 2D scanning.. Men den burde jeg vel nok aflyse den tid.............?

Anmeld

13. maj 2009

Honningblomst

Jeg ville vente...de er super grimme at se på, på det stadie...så vent da de uger og få en god oplevelse...men vil du give 1400kr bare for at se en diller eller en ikke diller, så gør det...
Knus Eva..

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Smukkert skriver:

Jeg har lige set dem.. Det må være en fantastisk oplevelse

Egentlig har jeg en tid til MD når jeg er 16+4 uger henne, da jeg er blevet rykket 3 uger tilbage... En alm. 2D scanning.. Men den burde jeg vel nok aflyse den tid.............?

Jeg ville vente hvis det var mig. synes det mange penge og især hvis det ikke bliver så godt fordi man ikke er så langt henne. 

Ja det er fantastisk 

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Smukkert skriver:

Hej .
Jeg overvejer meget at få foretaget en 3D/4D scanning i kolding i uge 18 ( 17+0 ), hvor de kan se hvad køn det er.
Jeg har læst at det er bedst at smide penge i sådan en scanning, når man er omkring de 30 uger henne, da ansigtet der formidles bedst... men er der nogle af jer super mødre der har fået en 3D/4D scanning lavet så tidligt? Og har i billeder i vil dele?

Prisen er 1400kr, men vil rigtig gerne vide kønnet hurtigst muligt - især også fordi jeg skal til bryllup den uge hos familien, så kunne være rart at fortælle dem kønnet

hej hvis du har en tid når du er 16plus4 , så kan du muligvis få kønet avide jeg er 16plus4 idag og jeg fik det da avide og det var også en md scanning

knuz

Anmeld

13. maj 2009

Smukkert

En 2D kønscaning koster 500,-
.... men har jo en tid når jeg er 16+4 på Haderslev sygehus.
I Sønderborg blev jeg rykket 3 uger tilbage, så er det ikke bedst jeg udsætter min tid i Haderslev?

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Smukkert skriver:

En 2D kønscaning koster 500,-
.... men har jo en tid når jeg er 16+4 på Haderslev sygehus.
I Sønderborg blev jeg rykket 3 uger tilbage, så er det ikke bedst jeg udsætter min tid i Haderslev?

Hvis du får den gratis skal du da bare af sti af sted men hvis du skal betale ville jeg vente.

Anmeld

13. maj 2009

Mathilde

Jeg ville uden tvivl vente! Hvis det udelukkende er for at kende kønnet ville synes jeg i stedet du skal betale for en kønsscanning i 2d. Ved scanningsklinikken koster sådan en scanning 500kr. så kan du jo altid få en 3d/4d senere....

Se evt. www.scanningsklinikken.dk

Anmeld

13. maj 2009

Smukkert

Diana... skriver:

Hvis du får den gratis skal du da bare af sti af sted men hvis du skal betale ville jeg vente.

Hehe, den er gratis, men fik tiden som tænk som MD-scaningen... Jeg blev så rykket 3 uger tilbage i Sønderborg.... Så kan vel ik bare beholde min tid i Haderslev ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.