Camilla.. skriver:
Der går rigtig meget hund i den i øjeblikkede
men, vil meget gerne være sikre på at vi træffer den rigtige beslutning. Da vi trods alt skal ha' den 10-12 år frem.
jeg har læst rigtig meget om racen.
bla. at hannerne kan ha' svært ved at enes med andre hanner når de bliver kønsmodne - oplever i det?
har også læst at det er en rigtig god familie hund som også er god med børn.
Jeg vil gerne vide en masse, som man måske ikke lige for afvide der hvor man køber hunden eller kan læse sig til på nettede.
Vi skal ud og se nogen hvalpe på mandag.
jeg købte en staffordshire bullterrier tæve i sverige i 2011.
pisse dyr..men pengene værd da hun er med godkendt fci tavle og alt det der nu er nødvendigt for ikke at blive beskyldt for at have en amerikans staffordshire terrier..
jeg vil aldrig købe en staffordshire bullterrier uden tavle efter hunde loven er kommet..og slet ikke efter jeg har læst så meget omkring deres arvelige sygdomme osv..
hvis forældrene har tavle men hvalpene ikke har er det højst sansynligt fordi de ikke har fået dem godkendt til avl og fået tjekket dem for hoftedysplasi(staves) albue dysplasi og ocd..
ventetiden på en tavle hvalp kan være lang..men det betaler sig i sidste ende..
jeg har en amerikans staffordshire terrier/staffordshire bullterrier han hund på fire år..(fik ham som 1 årig af tragiske oversager).
han er jordens dejligste hund
men vil lige påpege at vores staffordshire bullterrier tæve har været sværre at opdrage..hun er sin egen frøken med et ego der meget større end vores han hunds
Anmeld