afføring i bukser o.a

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. august 2012

¤BT¤

Hej

Jeg vil begynde med at fortæller en kort historie om min søn på fire år. Han er en meget klog og fornuftig dreng, forstår tingene og kender forskellen på ret og forkert. Han er som alle sunde og raske børn på sin alder. 

Da han var 2½ stoppede han med at bruge ble, han gad ikke mere, heller ikke om natten. 8 måneder senere begyndte han på at tisse og andet i bukserne og nu da han er 4 år bruger han ble om natten. Der går ikke en dag forbi hvor han ikke har et uheld om det er kun tis eller mere end det. 

Noget andet - før turde han ikke engang at bande og bide, men nu slår han, sparker, bokser, bider, råber, svarer imod, smækker med døre .. og meget mere. nogle gange føles det som om jeg eger en teenager.

Jeg orker ikke mere. Jeg er træt, men jeg giver ikke op. Er der nogle der kan give mig et godt råd?

p.s. Jeg er gravid, men det hele begyndte før det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Nessie

Har ingen gode råd, men har selv lige været det igennem med en dreng der skreg, sparkede og var konstant på tværs.

Herhjemme var det fordi der skete en masse med ombygning, og en far der fik stress, så han ikke havde samme overskud til ham som han plejede.

Måske er det lidt det samme med din søn? Har der været nogle ændringer i familien, eller måske i børnehaven, så han bliver forvirret og føler sig utryg?

Kan kun sige at han skal have så meget positiv opmærksomhed som muligt, det hjalp herhjemme, vi var begyndt at skælde for meget ud, fordi vi alle var pressede, men en større bevidsthed om det hjalp med det samme

Anmeld

12. august 2012

hellemor85

Det lyder som om der er sket et eller andet, som han reagere på? Hvis det var min, ville jeg nok blive bekymret over hvordan han sådan kan skifte over på den måde, også lige pludselig med alle de uheld?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.