Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: ja, så blev det min tur til atblive indlagt på sygehuset og har været det siden i tirsdags suuuk .. De tror desværre at jeg har fået en kronisk leverbetændelse (Autoimmun hepatitis) hvor mit eget immunforsvar går ind og angriber min egen lever, fremfor at angribe virus og bakterier Dvs. mit eget immunforsvar er ved at nedbryde min ellers sunde og raske lever skal have lavet en leverbiopsi mandag morgen for at få fastlagt om det er det jeg fejler eller om det er noget helt andet hårdt ikke at vide hvad der foregår i sin egen krop suk ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men det er grunden til jeg ikke er så meget på baby.dk lige for tiden, da jeg hellere vil bruge den tid jeg har med min datter
ja, så blev det min tur til atblive indlagt på sygehuset og har været det siden i tirsdags suuuk ..
De tror desværre at jeg har fået en kronisk leverbetændelse (Autoimmun hepatitis) hvor mit eget immunforsvar går ind og angriber min egen lever, fremfor at angribe virus og bakterier Dvs. mit eget immunforsvar er ved at nedbryde min ellers sunde og raske lever
skal have lavet en leverbiopsi mandag morgen for at få fastlagt om det er det jeg fejler eller om det er noget helt andet
hårdt ikke at vide hvad der foregår i sin egen krop suk
ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men det er grunden til jeg ikke er så meget på baby.dk lige for tiden, da jeg hellere vil bruge den tid jeg har med min datter
Ej trist hvor lyder det voldsomt
God bedring herfra
Ej nej nej
Rigtig god bedring
for gode nyheder på mandag!
chael skriver: Ej, puha'Rigtig god bedring!! Og håber virkelig der kommer gode svar tilbage!!
Ej, puha'Rigtig god bedring!! Og håber virkelig der kommer gode svar tilbage!!
tusind tak for tanken.. håber også selv.. men har bare på fornemmelsen at det er lidt alvorligt hvert fald efter hvad de selv tror.. men må bare lære at leve med det ..
Frk.S skriver: Puha, rigtig god bedring. Krydser alt hvad jeg kan for at det viser sig at være helt harmløst. Håber på en god update på mandag.
Puha, rigtig god bedring. Krydser alt hvad jeg kan for at det viser sig at være helt harmløst. Håber på en god update på mandag.
tusind tak for det skal nok komme med en update.. god som dårlig.. desværre tror jeg ikke at det er et positivt svar der kommer tilbage.. :/
Animalia skriver: Ej trist hvor lyder det voldsomt God bedring herfra
tuusind tak.. dejligt nogen tænker på en
AnnaKJ skriver: Ej nej nej Rigtig god bedring for gode nyheder på mandag!
taaak skal nok komme med update om den er god eller dårlig..
BigBabyWish12 skriver: Ville ikke gå fra tråden uden at aflevere en kæmpe kram og håber inderligt at det ikke er noget alvorligt med dig, og så god bedring til dig
Ville ikke gå fra tråden uden at aflevere en kæmpe kram og håber inderligt at det ikke er noget alvorligt med dig, og så god bedring til dig
tuusind tak for tanken.. det varmer
Stor krammer til dig og god bedring
Krydser finger for postiv svar mandag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128