Øv øv øv og atter øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Frk.S

Puha, rigtig god bedring.

Krydser alt hvad jeg kan for at det viser sig at være helt harmløst.
Håber på en god update på mandag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Sophie90

MissTas skriver:

ja, så blev det min tur til atblive indlagt på sygehuset og har været det siden i tirsdags suuuk ..

De tror desværre at jeg har fået en kronisk leverbetændelse (Autoimmun hepatitis) hvor mit eget immunforsvar går ind og angriber min egen lever, fremfor at angribe virus og bakterier Dvs. mit eget immunforsvar er ved at nedbryde min ellers sunde og raske lever

skal have lavet en leverbiopsi mandag morgen for at få fastlagt om det er det jeg fejler eller om det er noget helt andet

hårdt ikke at vide hvad der foregår i sin egen krop suk

ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men det er grunden til jeg ikke er så meget på baby.dk lige for tiden, da jeg hellere vil bruge den tid jeg har med min datter

Ej trist hvor lyder det voldsomt

God bedring herfra

Anmeld

11. august 2012

AnnaK89

Ej nej nej  

Rigtig god bedring  

for gode nyheder på mandag! 

Anmeld

11. august 2012

BigHope13

Ville ikke gå fra tråden uden at aflevere en kæmpe kram og håber inderligt at det ikke er noget alvorligt med dig, og så god bedring til dig

Anmeld

12. august 2012

MissTas

chael skriver:

Ej, puha'

Rigtig god bedring!! Og håber virkelig der kommer gode svar tilbage!!

tusind tak for tanken.. håber også selv.. men har bare på fornemmelsen at det er lidt alvorligt hvert fald efter hvad de selv tror.. men må bare lære at leve med det ..

Anmeld

12. august 2012

MissTas

Frk.S skriver:

Puha, rigtig god bedring.

Krydser alt hvad jeg kan for at det viser sig at være helt harmløst.
Håber på en god update på mandag.

tusind tak for det skal nok komme med en update.. god som dårlig.. desværre tror jeg ikke at det er et positivt svar der kommer tilbage.. :/

Anmeld

12. august 2012

MissTas

Animalia skriver:

Ej trist hvor lyder det voldsomt

God bedring herfra

tuusind tak.. dejligt nogen tænker på en

Anmeld

12. august 2012

MissTas

AnnaKJ skriver:

Ej nej nej  

Rigtig god bedring  

for gode nyheder på mandag! 

taaak skal nok komme med update om den er god eller dårlig..

Anmeld

12. august 2012

MissTas

BigBabyWish12 skriver:

Ville ikke gå fra tråden uden at aflevere en kæmpe kram og håber inderligt at det ikke er noget alvorligt med dig, og så god bedring til dig

tuusind tak for tanken.. det varmer

Anmeld

12. august 2012

Krisuer

MissTas skriver:

ja, så blev det min tur til atblive indlagt på sygehuset og har været det siden i tirsdags suuuk ..

De tror desværre at jeg har fået en kronisk leverbetændelse (Autoimmun hepatitis) hvor mit eget immunforsvar går ind og angriber min egen lever, fremfor at angribe virus og bakterier Dvs. mit eget immunforsvar er ved at nedbryde min ellers sunde og raske lever

skal have lavet en leverbiopsi mandag morgen for at få fastlagt om det er det jeg fejler eller om det er noget helt andet

hårdt ikke at vide hvad der foregår i sin egen krop suk

ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men det er grunden til jeg ikke er så meget på baby.dk lige for tiden, da jeg hellere vil bruge den tid jeg har med min datter

Stor krammer til dig og god bedring 

Krydser finger for postiv svar mandag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.