Øv øv øv og atter øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.408 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. august 2012

MissTas

ja, så blev det min tur til atblive indlagt på sygehuset og har været det siden i tirsdags suuuk ..

De tror desværre at jeg har fået en kronisk leverbetændelse (Autoimmun hepatitis) hvor mit eget immunforsvar går ind og angriber min egen lever, fremfor at angribe virus og bakterier Dvs. mit eget immunforsvar er ved at nedbryde min ellers sunde og raske lever

skal have lavet en leverbiopsi mandag morgen for at få fastlagt om det er det jeg fejler eller om det er noget helt andet

hårdt ikke at vide hvad der foregår i sin egen krop suk

ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men det er grunden til jeg ikke er så meget på baby.dk lige for tiden, da jeg hellere vil bruge den tid jeg har med min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Åh altså... Kram  Og god bedring!!!!

Anmeld

11. august 2012

Skifreaken

Åh din stakkel!! Hvor er det bare træls for dig! Håber de snart finder ud af hvad der er galt og at det ikke er så slemt.

herfra

Anmeld

11. august 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Åh altså... Kram  Og god bedring!!!!

Taaak.. det sq røv.. håber ikke det er det så jeg skal være syg resten af livet.. men de tjekker hvert fald for andre sygdomme også, såsom cancer :/

men nu må jeg se hvad vævsprøven fra min lever siger på mandag..

Anmeld

11. august 2012

MissTas

Skifreaken skriver:

Åh din stakkel!! Hvor er det bare træls for dig! Håber de snart finder ud af hvad der er galt og at det ikke er så slemt.

herfra

tak for det .. håber heller ikke det er alvorligt.. men når det er noget med leveren er det jo aldrig ufarligt desværre men for det er knapt så slemt.. må afvente og se hvad leverbiopsien siger på mandag

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

Taaak.. det sq røv.. håber ikke det er det så jeg skal være syg resten af livet.. men de tjekker hvert fald for andre sygdomme også, såsom cancer :/

men nu må jeg se hvad vævsprøven fra min lever siger på mandag..

Jeg krydser for det bedste søde!!!

Anmeld

11. august 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Jeg krydser for det bedste søde!!!

Taaaak søde

Anmeld

11. august 2012

JH12

Årh stakkel .. Rigtig god bedring

Anmeld

11. august 2012

MissTas

Joyce1986 skriver:

Årh stakkel .. Rigtig god bedring

tak for det

Anmeld

11. august 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Du får lige en kæmpe krammer. Og så krydses alt hva der ka krydses herfra mandag morgen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.