så fik jeg kønet:)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Mira0911

minmus skriver:

hørt målene , men kan ikk huske det , se sage han fulgt godt med , han voksede som han skulle

Det skulle de gerne skrive i din vandre journal...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Dutte84 skriver:

der står bare at den er målt rigtigt til så langt de trode jeg var ,

Anmeld

13. maj 2009

Mira0911

minmus skriver:

der står bare at den er målt rigtigt til så langt de trode jeg var ,

Okey.. ved skrev de det i vandre Journalen...

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

smider de bare folk hjem igen hvis de ikk er de 12 uger til en nf scanning, der var en ung pige også hun skulle ha vært til scanning, men hun kom hurdig ud igen samtid som miig, hørt hende snakke med hendes mor om at hun ikk var de 12 uger så derfor ku ikk tag en nf scanning

Anmeld

13. maj 2009

Mira0911

minmus skriver:

smider de bare folk hjem igen hvis de ikk er de 12 uger til en nf scanning, der var en ung pige også hun skulle ha vært til scanning, men hun kom hurdig ud igen samtid som miig, hørt hende snakke med hendes mor om at hun ikk var de 12 uger så derfor ku ikk tag en nf scanning

Det kan jeg så ikke svare på... Men det kan være fordi de måske ikke tage mål tror jeg...

Anmeld

13. maj 2009

Stumpen

Dutte84 skriver:

Jeg har lige kigget i min vandrejournal, der skrev de heller ikke andet end at gennemscanningen var normal..

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Jeg har lige kigget i min vandrejournal, der skrev de heller ikke andet end at gennemscanningen var normal..

samme her.

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

nu spør jeg dumt, men kan de hele vejen i gravidtit øre sig rundt for lage mærke til da vi begyndt og scannige lå han ved på maven , og så bagefter på sidden hvor lægerne så ikk ku finde ud af hvordan han lå hehe og så bagefeter lå han på ryggen

Anmeld

13. maj 2009

Mathilde

minmus skriver:

nu spør jeg dumt, men kan de hele vejen i gravidtit øre sig rundt for lage mærke til da vi begyndt og scannige lå han ved på maven , og så bagefter på sidden hvor lægerne så ikk ku finde ud af hvordan han lå hehe og så bagefeter lå han på ryggen

Nej han bliver ikke ved med at vende og dreje sig.
Til sidst i graviditeten er der ikke nok plads og så vil han højst sansynligt lægge sig med hovedet nedad.
Min pige har lagt med hovedet nedad i lidt tid og min jordemoder siger, at hun ikke vender sig igen

Men lige nu har han jo masser af plads at boltre sig på.

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Mathilde skriver:

Nej han bliver ikke ved med at vende og dreje sig.
Til sidst i graviditeten er der ikke nok plads og så vil han højst sansynligt lægge sig med hovedet nedad.
Min pige har lagt med hovedet nedad i lidt tid og min jordemoder siger, at hun ikke vender sig igen

Men lige nu har han jo masser af plads at boltre sig på.

de kan bare ligge på den mest mærkelige måde syns jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.