så fik jeg kønet:)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Mathilde skriver:

Stort tillykke dejligt at kende kønnet og skønt at han vokser som han skal derinde...

jep, han var ikk imod og vise dit køn hehe og de sage han var lige som han skulle være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Diana...

minmus skriver:

hørt målene , men kan ikk huske det , se sage han fulgt godt med , han voksede som han skulle

Ja sådan er det man kan nemt glemme det når det hele er så spændende. men godt han vokser som han skal 

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Diana... skriver:

Ja sådan er det man kan nemt glemme det når det hele er så spændende. men godt han vokser som han skal 

de målt også dens lordben? hvorfor det hehe

Anmeld

13. maj 2009

Mathilde

minmus skriver:

jep, han var ikk imod og vise dit køn hehe og de sage han var lige som han skulle være

Det er jo bare helt perfekt

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

minmus skriver:

de målt også dens lordben? hvorfor det hehe

og hans hjerte var om det skulle være

Anmeld

13. maj 2009

saxa

Dejligt.. Så fik du en dreng Godt at høre alt var som det skal være..

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Mener det får at få den samlet vægt mener jeg du må ikke hænge mig op på det. vel os for at se om ledne (staves) vokser som de skal tror jeg

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Diana... skriver:

Mener det får at få den samlet vægt mener jeg du må ikke hænge mig op på det. vel os for at se om ledne (staves) vokser som de skal tror jeg

okay, og jeg fik allerrede en misdanlsse scanning idag sage de , og ville jeg få igen om 4 uger men han var så fin og ikk nogle misdanlser skrev de i min vandre sonal

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

minmus skriver:

okay, og jeg fik allerrede en misdanlsse scanning idag sage de , og ville jeg få igen om 4 uger men han var så fin og ikk nogle misdanlser skrev de i min vandre sonal

det bare super for dig... 

Anmeld

13. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Diana... skriver:

det bare super for dig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.