Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jibbe skriver: Min lillesøster kunne ikke sige Lisbeth og det blev til jibbe... så det har mine søskende kaldt mig lige siden
Min lillesøster kunne ikke sige Lisbeth og det blev til jibbe... så det har mine søskende kaldt mig lige siden
hvor sødt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Hehe Pemiro er en hest jeg engang har passet. Den var meget speciel så derfor hænger navnet stadig hos mig
Hehe Pemiro er en hest jeg engang har passet. Den var meget speciel så derfor hænger navnet stadig hos mig
åååth hvor fint
Team Putte skriver: Jah Det står endda oz på vores nummerpladeramme på vores gamle opel
Jah
Det står endda oz på vores nummerpladeramme på vores gamle opel
haha hvor cool
LilleLene skriver: åååth hvor fint
pemiro skriver: Hehe ja..Men lidt sjovt det stadig hænger ved... Det er trods alt en 8 år siden efterhånden
Hehe ja..Men lidt sjovt det stadig hænger ved... Det er trods alt en 8 år siden efterhånden
de gør sådan nogle ting bare BTW jeg fik temaet "krig i medierne" så det var da lækkert
LilleLene skriver: haha hvor cool
Det er lidt sjovt ihvertfald Vi triller med stil... I vores gamle opel
LilleLene skriver: de gør sådan nogle ting bare BTW jeg fik temaet "krig i medierne" så det var da lækkert
Team Putte skriver: Det er lidt sjovt ihvertfald Vi triller med stil... I vores gamle opel
pemiro skriver: Til engelsk eksamen? Har du været oppe? Eller har jeg misforstået noget haha
Til engelsk eksamen? Har du været oppe? Eller har jeg misforstået noget haha
hov nej til dansk eksemen
LilleLene skriver: hov nej til dansk eksemen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128