Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er bare SÅ nysgerrig HVAD er jeres rigtige navne ?
Jeg skal nok starte, Jeg hedder Helene Min brugernavn kommer af at min storebror altid kalder mig lille Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: Jeg er bare SÅ nysgerrig HVAD er jeres rigtige navne ? Jeg skal nok starte, Jeg hedder Helene Min brugernavn kommer af at min storebror altid kalder mig lille Lene
Pernille
Mit brugernavn kommer af at vi herhjemme kalder hinanden for putte, og fordi vi gør rigtig meget sammen er vi et team.. Team Putte med egenproduktion af mini-put (Ida)
Jibbe skriver: Jeg hedder Lisbeth
Jeg hedder Lisbeth
Hvor kommer Jibbe så fra ?
pemiro skriver: Camilla
Camilla
eeeeej d hvde jeg slet ikke kunnet forestille mig, jeg syntes du skulle hedde pernille Måske pga pemiro Hvor kommer det så fra ?
Team Putte skriver: Pernille Mit brugernavn kommer af at vi herhjemme kalder hinanden for putte, og fordi vi gør rigtig meget sammen er vi et team.. Team Putte med egenproduktion af mini-put (Ida)
hehe det er sødt
LilleLene skriver: Hvor kommer Jibbe så fra ?
LilleLene skriver: eeeeej d hvde jeg slet ikke kunnet forestille mig, jeg syntes du skulle hedde pernille Måske pga pemiro Hvor kommer det så fra ?
LilleLene skriver: hehe det er sødt
Jah
Det står endda oz på vores nummerpladeramme på vores gamle opel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128