over 3 positive hjemmetest men negativ ved lægen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

coerum01

Næsten som min egen oplevelse..kort fortalt så testede jeg også positiv hjemme, fik dagen efter urintest hos lægen der viste negativ. Jeg overbeviste sygeplejersken om, at hun var nødt til at tage en blodprøve på mig. Dagen efter viste den sig så at være positiv. Lægen sagde, at jeg ikke var så langt henne og at det var derfor de der urintest havde været med så forskelligt resultat. Blodprøven kunne jeg roligt regne med.

Så krydser fingre for dig..men mon ikke den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

M&N

Stod i samme problem som dig i min forrige graviditet. Fandt senere ud af jeg testede ret tidligt, men havde også 4 positive test og 1 "Gravid" på Clearblue.

Min læges test sagde negativ.

Men der var ingen tvivl. 2 uger efter var der en lille bebs på scanningen.

Den er da da!

Tillykke! 

Anmeld

10. august 2012

tanjaf88

Riixen90 skriver:

Hvis du har måttet drikke så meget vand inden, så er din urin UTROOOOOLIG tynd, og der er nok næsten ikke noget graviditetshormon i.. Forstår sleeeeet ikke hvordan lægen overhovedet har villet bruge det til en test.. Da jeg snakkede med min læge da jeg bestilte tid sagde hun HUUUUUSK NU AT DU IKKE MÅ TISSE HJEMMEFRA ELLER DRIKKE FOR MEGET VÆSKE!!!

Så det er da klart derfor den er negativ ved lægen, fordi det vand du lige har drukket er kommet retur i dit urin..

Har du så fået ny tid til en anden test, eller hvordan?

jamen ja jeg fatter det heller ikke overhoved for selv jeg ved det, men hun sagde intet..

Fik så taget en blodprøve som jeg får svar på mandag men mon ikke om den også sige Gravid sagde lægen i hvertfald den nok ville gøre.

Anmeld

10. august 2012

tanjaf88

crille skriver:

Ikke en rar situation at stå i tænker jeg, for du virker bestemt til at ønske den graviditet.. Og jeg tror også på at den blodprøve vil vise at du ergravid, men det er synd at du nu skal vente hele weekenden.. 

Ja det virkelig træls og skal vente hele weekenden. men tror på den er der

Anmeld

10. august 2012

tanjaf88

coerum01 skriver:

Næsten som min egen oplevelse..kort fortalt så testede jeg også positiv hjemme, fik dagen efter urintest hos lægen der viste negativ. Jeg overbeviste sygeplejersken om, at hun var nødt til at tage en blodprøve på mig. Dagen efter viste den sig så at være positiv. Lægen sagde, at jeg ikke var så langt henne og at det var derfor de der urintest havde været med så forskelligt resultat. Blodprøven kunne jeg roligt regne med.

Så krydser fingre for dig..men mon ikke den er der

ja blodprøve er sikker sagde hun også til mig.

ja mon ikke den er der

Anmeld

10. august 2012

tanjaf88

BabyWish2012 <3 skriver:

Stod i samme problem som dig i min forrige graviditet. Fandt senere ud af jeg testede ret tidligt, men havde også 4 positive test og 1 "Gravid" på Clearblue.

Min læges test sagde negativ.

Men der var ingen tvivl. 2 uger efter var der en lille bebs på scanningen.

Den er da da!

Tillykke! 

jamen lægen sagde også den var rimlig sikker, men for en sikkerhedskyld ville lægen ha en blodprøve..

Anmeld

11. august 2012

TeamRocket

Hvorfor tar du også til lægen uden en urinprøve hvis du vil testes for graviditet? :-) det er jo logik at ren vand ikke skriger positiv test, og at de tilbyder at teste det alligevel er da go service, ville min læge ikke spilde tid på:-)

Anmeld

11. august 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Formentlig er det den meget tynde urin,der gør lægens test var negativ,når det så er sagdt,så burde testen faktisk stadig slå ud,da du burde have et HCG niveau på 400,hvis sandsynligheden for en levedygtig graviditet skal være størst.

Jeg krydser finger for dig,og håber på en fantastisk opdatering på mandag. 

Anmeld

11. august 2012

tanjaf88

Har lige testet i dag 4+5 og den er der endnu

Anmeld

11. august 2012

tanjaf88

TeamRocket skriver:

Hvorfor tar du også til lægen uden en urinprøve hvis du vil testes for graviditet? :-) det er jo logik at ren vand ikke skriger positiv test, og at de tilbyder at teste det alligevel er da go service, ville min læge ikke spilde tid på:-)

fordi jeg ikke havde tisset et par timer og så plejer jeg og kan testet positiv, som jeg lige har gjort, testet efter 1½ time og den viste tydelig positiv derfor.. og lægen sagde jeg nemt kunne teste der nede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.