over 3 positive hjemmetest men negativ ved lægen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.544 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. august 2012

tanjaf88

Testet om morgen med Clearblue digetal ( kan ikke lige stave til det) men testet Gravid i morges, + i går testet jeg tydelig positiv på 3 tests, var så ved lægen i dag, vi jeg så ikke kunne tisse måtte drikke 3 glas vand før der bare kom lidt, mit tis så ud næsten ud som vand men hun valgte og bruge det alligevel, og den viste negativ.

( som i kan regne ud var lægens ikke morgenurin i som jeg ikke kunne tisse var ved lægen kl 10 og stod op og fik positiv kl 6:15)

nogle som har prøvet denne??

( da jeg så havde mine egne  test med og viste dem til hende sagde hun også det var da mærkeligt den ikke viste bare lidt på deres så.. og at det var umuligt jeg ikke var gravid næsten med så mange forskellige, og en clearblue som sagde GRAVID, så jeg gik taget en blodprøve jeg får svar på på mandag)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

AnonymMor

tanjaf88 skriver:

Testet om morgen med Clearblue digetal ( kan ikke lige stave til det) men testet Gravid i morges, + i går testet jeg tydelig positiv på 3 tests, var så ved lægen i dag, vi jeg så ikke kunne tisse måtte drikke 3 glas vand før der bare kom lidt, mit tis så ud næsten ud som vand men hun valgte og bruge det alligevel, og den viste negativ.

( som i kan regne ud var lægens ikke morgenurin i som jeg ikke kunne tisse var ved lægen kl 10 og stod op og fik positiv kl 6:15)

( da jeg så havde mine egne  test med og viste dem til hende sagde hun også det var da mærkeligt den ikke viste bare lidt på deres så.. og at det var umuligt jeg ikke var gravid næsten med så mange forskellige, og en clearblue som sagde GRAVID, så jeg gik taget en blodprøve jeg får svar på på mandag)

Hvis du har drukket 3 glas vand bare for at tisse lidt til en test hos lægen, så tror jeg altså ikke det er så underligt at den viser negativ hvis det er meget tidligt i graviditeten

når du har testet så flot positiv i morges så tror jeg den er god nok blodprøverne er garanteret positive

Anmeld

10. august 2012

Mother-love

Jeg testede også positiv på to tests med morgen urin den dag jeg forventede mens. Og hos lægen om eftermiddagen var den negativ. Men det er tidligt af en graviditet. Nogen kan ikke teste positivt før efter 14 dage over mens tid. Så bare rolig du er gravid. Og det kan jeg sige for jeg har en datter på knap 15 mdr nu

Anmeld

10. august 2012

tanjaf88

her så kan i alle se, alle på nær den blå hvor der står gravid er testet i går, og den blå er testet i dag. så den er der altså.. jamen tænkte også fordi urinen var HELT lyst, man kunne næsten ikke se det var urin... :/ ikke for klog en læge jeg har.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2012

tanjaf88

hov havde sat billede ind

Anmeld

10. august 2012

tanjaf88

årrh tak tror jeg skam også for symptomerne er ikke forsvundet.

syntes bare det mærkelig når hun kan se urinen er så tynd at hun alligevel tester.. 

er 4+4 henne i dag.

Anmeld

10. august 2012

Tanjadamgaard

Jeg håber for dig at svaret er positivt på mandag.. 

Anmeld

10. august 2012

tanjaf88

tak håber jeg også.

Anmeld

10. august 2012

AnthonsMor

tanjaf88 skriver:

Hvis du har måttet drikke så meget vand inden, så er din urin UTROOOOOLIG tynd, og der er nok næsten ikke noget graviditetshormon i.. Forstår sleeeeet ikke hvordan lægen overhovedet har villet bruge det til en test.. Da jeg snakkede med min læge da jeg bestilte tid sagde hun HUUUUUSK NU AT DU IKKE MÅ TISSE HJEMMEFRA ELLER DRIKKE FOR MEGET VÆSKE!!!

Så det er da klart derfor den er negativ ved lægen, fordi det vand du lige har drukket er kommet retur i dit urin..

Har du så fået ny tid til en anden test, eller hvordan?

Anmeld

10. august 2012

crille

Ikke en rar situation at stå i tænker jeg, for du virker bestemt til at ønske den graviditet.. Og jeg tror også på at den blodprøve vil vise at du ergravid, men det er synd at du nu skal vente hele weekenden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.