Ville i stole på køber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

JulieE

LouiseRH skriver:

Takker også pænt nej... Så var jeg ikke helt gal på den

Klogt... Det ligter meget langt væk af Nigeria-scam! jeg har stødt på dem i flere afskygning. 

Tag iøvrigt og meld køber til support på den side du har varen til salg på, så bliver den slettet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du er dum hvis du tror på det  Hæhæ.  Ej, jeg ville ikke stole på det der - overhovedet.

Anmeld

10. august 2012

mor2011_

jeg vil heller ikke stole på den men hvis du bruger pay pal så kan du se om penge er gået ind og hæve dem inden du sender varen.har du kontaktet supporten?

Anmeld

10. august 2012

Ina33

LouiseRH skriver:

... Hvis han skrev sådan:

"ok, vil jeg tilbyde dig 1700kr for varen, og jeg vil tilføje 600kr for forsendelse til min kone bestemmelsessted så komme tilbage til mig med din Paypal konto detaljer ..."

Har sat prisen til 1500 kr, men synes nu hans tilbud virker noget lusket

Er det bare mig??

Det er uden tvivl snyd.

Som jeg læser skal du også overfører penge til ham? Og så er det jo helt sikkert snyd...

Anmeld

10. august 2012

JanetBJ

Underligt :s Jeg tænker mere over 600 kr i forsendelse ? det er godt nok dyrt.

Anmeld

10. august 2012

Ellie79

Helt sikkert snyd med i spillet - meld den til support.. Ved ikke hvor det er henne men den blå avis opfordre også til at melde tilbage til dem hvis man får sådanne tilbud..

Anmeld

10. august 2012

Mussen2

Nej! Fidusen er at de fårdet til at se ud som om de har overført for mange penge til dig. Så du skal tilbagefører et beløb. Men de har aldrig aent en krone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.