Ville i stole på køber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. august 2012

LouiseRH

... Hvis han skrev sådan:

"ok, vil jeg tilbyde dig 1700kr for varen, og jeg vil tilføje 600kr for forsendelse til min kone bestemmelsessted så komme tilbage til mig med din Paypal konto detaljer ..."

Har sat prisen til 1500 kr, men synes nu hans tilbud virker noget lusket

Er det bare mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

AnonymMor

LouiseRH skriver:

"ok, vil jeg tilbyde dig 1700kr for varen, og jeg vil tilføje 600kr for forsendelse til min kone bestemmelsessted så komme tilbage til mig med din Paypal konto detaljer ..."

Er det bare mig??

hm nej ville jeg ikke synes ikke engang hans tilbud og skrivemåde er til at forstå  sys det lyder mærkeligt ?? hvorfor vil han give mere end hvad varen egentlig koster

Anmeld

10. august 2012

LouiseRH

Rinepigen skriver:

hm nej ville jeg ikke synes ikke engang hans tilbud og skrivemåde er til at forstå  sys det lyder mærkeligt ?? hvorfor vil han give mere end hvad varen egentlig koster

Det er også det der undrer mig
Nu har man jo også hørt om så mange der er blevet snydt, så derfor er jeg bare ekstra forsigtig :s

Anmeld

10. august 2012

KittyCatta

Det lyder som et Nigeria-brev

Anmeld

10. august 2012

AnonymMor

LouiseRH skriver:

Det er også det der undrer mig
Nu har man jo også hørt om så mange der er blevet snydt, så derfor er jeg bare ekstra forsigtig :s

Ja der er mange snydere rund omkring så man skal passe godt på. jeg fik også engang en besked på en computer om jeg ville sende den til nigeria for 3500 kr og computeren kostede 2000 kr  det takkede jeg også pænt nej til

Anmeld

10. august 2012

Filuca

LouiseRH skriver:

Er det bare mig??

Hmm, synes det lugter meget af en udenlandsk fusker og en dårlig Google Translate-oversættelse! Ville ikke stole på ham, hvis det var mig!

Anmeld

10. august 2012

LouiseRH

Rinepigen skriver:

Ja der er mange snydere rund omkring så man skal passe godt på. jeg fik også engang en besked på en computer om jeg ville sende den til nigeria for 3500 kr og computeren kostede 2000 kr  det takkede jeg også pænt nej til

takker også pænt nej da.

Anmeld

10. august 2012

LouiseRH

Filuca skriver:

Hmm, synes det lugter meget af en udenlandsk fusker og en dårlig Google Translate-oversættelse! Ville ikke stole på ham, hvis det var mig!

Takker også pænt nej... Så var jeg ikke helt gal på den

Anmeld

10. august 2012

AnonymMor

LouiseRH skriver:

takker også pænt nej da.

ja god ide.. er sikker på han er en fusker

Anmeld

10. august 2012

Filuca

LouiseRH skriver:

Takker også pænt nej... Så var jeg ikke helt gal på den

Lyder fornuftigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.