Jeg kan til dels godt følge dig i din problematik. Din svigermor er nok bare overglad og vil gøre alt for at det er nemt, og kommer til at gøre det på en overtagende måde, kan også ske for mine. Jeg er sikker på meningen er god, og i stedet for kun at købe den ene, valgte den anden som ekstra, fordi de så vidste det var legetøj hun kunne blive glad for.
Selv har svigermor købt ekstra barnevogn, lavet puslearrangement, hvor vi altid har ekstra bleer liggende, og vådservietter. Hun har fundet alt drengenes (min mand og hans brødre) legesager frem fra loftet, fået en masse fra naboerne, hvor børnebørnene er blevet store. Synes det er så dejligt med en masse andre ting end dem herhjemme når han er der, så det er nyt og spændende. Fik også gaver til min søn af min familie, da lillesøster kom. Og meget blev hos min mor så han også har legesager der :-)
Har du prøvet at snakke med hende, selvom det kan være svært, for tror det her handler om måden det hele håndteres på end gaven i sig selv.
Du er velkommen til at skrive privat, hvis du har brug for snak, med en som kender til det

Stort knus og tillykke med din datter, håber hun får en dejlig dag uanset
Anmeld