Legetøj hjemme hos bedsteforældrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Anonym trådstarter

Ihhh - vores datter bliver 2 år næste mdr. og vi har ønsket duplo-zoo og diplo-prinsesse (40% i Bilka)

Så køber farmor og farfar BEGGE dele - men vores datter må kun få duplo-zoo, den anden SKAL være hos dem, da de mener at ALT det andet legetøj (de har mere end vi har til vores datter) ikke er nok, og det SKAL være hos dem, så hun ikke kede sig.

Kender I det?? at bedsteforældre køber gaver, men SKAL være hos dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Loa

Anonym skriver:

Ihhh - vores datter bliver 2 år næste mdr. og vi har ønsket duplo-zoo og diplo-prinsesse (40% i Bilka)

Så køber farmor og farfar BEGGE dele - men vores datter må kun få duplo-zoo, den anden SKAL være hos dem, da de mener at ALT det andet legetøj (de har mere end vi har til vores datter) ikke er nok, og det SKAL være hos dem, så hun ikke kede sig.

Det kan de ikke bestemme. Giver de hende gaven må det være jer som forældre som bestemmer hvor det skal være.

Så må de lade være og give hende gaven og bare lade det være hos dem....

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Det kan de ikke bestemme. Giver de hende gaven må det være jer som forældre som bestemmer hvor det skal være.

Så må de lade være og give hende gaven og bare lade det være hos dem....

De vil ikke give hende gaven på fødselsdagen, men give hende den en dag hvor hun skal passes hos dem. Føler lidt de forsøger at "købe" hende - der er "nyt" legetøj hvergang vi kommer hjem til dem. Plus de skal altid lokke med: "når du kommer hjem til os, så er der noget nyt til dig"

Anmeld

10. august 2012

TeamRocket

Ja det gør min mor også og ungerne elsker at besøge hende og hendes kæmpe 'legetøjsbutik' hun har alt og det er ikke en overdrivelse! Jeg synes det er fantastisk, noget af det er ting vi aldrig ville have råd til, plads til, eller lyst til at have herhjemme - f.eks trommerne og sengen der kun er til at hoppe i
Min mor kan godt lide at gå og stille det pænt og kigge på det når hun savner børnene, så jeg ville aldrig blive sur over hun køber det. Det hænder også vi køber noget af det samme, men der sker jo intet ved at barnet har det begge steder.

Anmeld

10. august 2012

annecatrine88

Anonym skriver:

De vil ikke give hende gaven på fødselsdagen, men give hende den en dag hvor hun skal passes hos dem. Føler lidt de forsøger at "købe" hende - der er "nyt" legetøj hvergang vi kommer hjem til dem. Plus de skal altid lokke med: "når du kommer hjem til os, så er der noget nyt til dig"

Kan det ikke være at de bare gerne vil forkæle hende..? Jeg synes det er fedt at hun har så meget legetøj, så hun ikke keder sig..

Når vores datter bliver født, er jeg sikker på at hun får ligeså meget legetøj over ved min far som herhjemme, da hun vil blive mere forkælet der end herhjemme..

Anmeld

10. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Så længe det ikke er en decideret gave, kan jeg ikke se problemet i, at det står hos dem.

Kan I ikke selv købe det/ønske jer det af nogle andre, hvis I også vil have det hjemme?
Der sker vel ikke noget ved, at hun har det samme to steder

Anmeld

10. august 2012

Tulle28

Hmmm... De er jo i deres gode ret til at bestemme, eftersom de har købt det - ihvertfald hvis de vælger at give hende det på et andet tidspunkt end på hendes fødselsdag, når de passer hende.

Mine forældre overøser vores datter med gaver, og det er jeg rigtig irriteret over, selvom det lyder ret forkælet:-( Men det er også hver eneste gang hun bliver passet her eller der at mormor har "en lille ting" (ikke en gave...?) til hende. Den dag hun ikke har nået at købe noget bliver barnet jo måske dødskuffet og så synes jeg også godt at hun må lære at tingene har en værdi, man får ikke bare hele tiden....

Men på den anden side - så er det jo godt at der er nogen der vil forkæle vores børn:-)

Anmeld

10. august 2012

modesty

Øh, what? De giver en gave og giver så ENDNU en gave som de gerne vil have skal ligge hos dem. Og det er et problem??? Jeg ville da bare være glad for gaven og synes at det er helt fint at de vil have noget legetøj hos dem selv. Synes godt nok det er utaknemmeligt at være mopset over dét.

Anmeld

10. august 2012

Dinsen

Må indrømme, jeg ka altså ik helt forstå dig - syntes da det er super lækkert med nogle bedsteforældre som gerne vil have et hus fuldt af legetøj til deres børnebørn...

Hvis i så selv vil have diplo-prinsesse hjemme også, så må i jo ønske jer det, eller selv punge ud...

Anmeld

10. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

hmm næh...
Madeleines farmor har altid noget nyt legetøj klar hun kan pakke op, som vi så enten må tage med hjem eller lade blive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.