Nye specielle navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

JH12

Lunae skriver:

Min mening! Det er vanvittigt at man kan kalde sine børn hvad som helst i dag, men hvorfor har man overhovedet lyst til at ens datter skal hedde Nitte!?

Jeg kan godt lide specielle navne, men i min verden er det der slet ikke navne!

Enig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Schonert

alle navne er navne , nogen kan jo li dem. så må folk bare have noget respekt over de navne -  alle synes nok heller ikke de navne i har valgt til jeres børn de rigtige. 

vi kan jo også begynde og blive kaldt vores cpr-nummer der jo kun en der har det. 

og jeg syns Nitte er sødt navn ! 

Anmeld

11. august 2012

gædde/gitte

Schonert skriver:

alle navne er navne , nogen kan jo li dem. så må folk bare have noget respekt over de navne -  alle synes nok heller ikke de navne i har valgt til jeres børn de rigtige. 

vi kan jo også begynde og blive kaldt vores cpr-nummer der jo kun en der har det. 

og jeg syns Nitte er sødt navn ! 

nu er jeg altid blevet kaldet nitte......(nitte-gitte)...... ikke så fedt faktisk.... for når der skulle dyrkes sport eller hvis man fik kæreste på så var der altid en eller anden idiot der råbte "du har nok trukket nitten!!" ..ja ha ha ha ............ virkelig sjovt............

eller "slidte-gitte, eller fitte-gitte (slang for fisse)" 

Anmeld

11. august 2012

Sandra1985

Talbutikken skriver:

Lad mig høre jeres mening
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/08/10/094422.htm#.UCTV5dzSmPA.facebook

Nogle af dem er meget søde, men der er altså også nogle uheldige imellem... Og man kan lave nogle vældig sjove kombinationer  Manden og jeg fandt på nogle ret gode igår - man kan fx kalde sønnen for Tung Kamel Dreng.... Fnis.... Eller Tavs Haj Offer...

Datteren kan vi kalde Befri Gift Altan Fe.... Hihihihi.... Eller Gul Panda Dyne... Åååh altså... Ligger jo her og griner for mig selv... 

Ej undskyld - det blev vidst et pjattet indlæg... Hihi

Anmeld

11. august 2012

spj

Sandra1985 skriver:

Nogle af dem er meget søde, men der er altså også nogle uheldige imellem... Og man kan lave nogle vældig sjove kombinationer  Manden og jeg fandt på nogle ret gode igår - man kan fx kalde sønnen for Tung Kamel Dreng.... Fnis.... Eller Tavs Haj Offer...

Datteren kan vi kalde Befri Gift Altan Fe.... Hihihihi.... Eller Gul Panda Dyne... Åååh altså... Ligger jo her og griner for mig selv... 

Ej undskyld - det blev vidst et pjattet indlæg... Hihi

Ha ha ha sidder også her for mig selv og griner

Anmeld

11. august 2012

A&F

PT skriver:

Det ville da godt nok være nitten at blive kaldt Nitte

Nogle meget sære navne på listen og sikke synd det er for de unger, der hedder det

Vil lige indskyde, at Kamel er et meget brugt navn i arabiske lande, men det udtales naturligvis ikke som dyret på dansk

Ja Kamel er et meget brugt arabisk navn. Det er meget flot, når det udtales på arabisk. På dansk er det lidt sjovt.

Anmeld

11. august 2012

5timesacharm..right?

Talbutikken skriver:

Lad mig høre jeres mening
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/08/10/094422.htm#.UCTV5dzSmPA.facebook

Hva fanden tænker folk på ...

Anmeld

11. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
gædde skriver:

må satfsusme være træls at være overvægtig også hedde TUNG.........

er ret sikker på at det er et asiatisk navn...

men jeg vil give dig ret, det ville være ærgeligt. 

En god idé at undersøge hvad navnene betyder i det land man har bosat sig.

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Er jo synd

Hvor fedt er Det at være dreng og hedde Fru Hansen

Anmeld

18. august 2012

jydeinden

ved snart ikke om jeg skal tude eller om jeg skal skrige af grin.. men sorry jeg synes det er rædselsfulde navneforslag. hvorfor skal ens barn have et specielt navn, det er vel ikke navnet som gør en unik? for i såfald er jeg sørme selv gået glip af meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.