Nye specielle navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

A&F

Badr er et arabisk navn. Men ville selv udtale/ skrive det Bader.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg fatter virkelig ikke hvordan der er nogen forældrer der kan finde på at kalde sit barn for sådan nogle navne!!  Det er jo ikke navne i mine øjne og bare det at de er blevet godkendt forstår jeg virkelig heller ikke

Synd, synd, synd for de børn der får de navne!

Anmeld

10. august 2012

gædde/gitte

må satfsusme være træls at være overvægtig også hedde TUNG.........

Anmeld

10. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Talbutikken skriver:

Lad mig høre jeres mening
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/08/10/094422.htm#.UCTV5dzSmPA.facebook

Det ville da godt nok være nitten at blive kaldt Nitte

Nogle meget sære navne på listen og sikke synd det er for de unger, der hedder det

Vil lige indskyde, at Kamel er et meget brugt navn i arabiske lande, men det udtales naturligvis ikke som dyret på dansk

Anmeld

10. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Badr er et arabisk navn. Men ville selv udtale/ skrive det Bader.

Me too

Anmeld

10. august 2012

Talbutikken

Som nogle af jer påpeger så er der udlandske navne iblandt, men der mener jeg at man som forældre bør tænke på at man bor i DK og derfor se på hvad koncekvencerne(staves) kan være for deres barn/børn op igennem opvæksten ved at vælge et så specielt navn.. Hvis man ønsker et specielt navn fra hjemlandet, kunne man jo vælge det som mellemnavn.

Anmeld

10. august 2012

Talbutikken

gædde skriver:

må satfsusme være træls at være overvægtig også hedde TUNG.........

hahaha

Anmeld

10. august 2012

A&F

PT skriver:

Me too

Anmeld

10. august 2012

Malene76

Jeg er ikke til de navne som ligger i top 10, dem er der absolut ikke noget galt med, så det er ikke for at skabe ballade. Jeg er til navne der for mig har lidt kant. De navne på den liste er dog liiiige at stramme den synes jeg. Så er det jo anderledes og unikt bare for at være det! Den liste er for meget synes jeg. Jeg synes i øvrigt forskellighed er fantastisk, så jo flere navde der er i brug jo bedre.. meeen come on...  Jeg synes dog det er naturligt at give sit barn et navn fra ens kultur eller som kliger på det sprog der nu tales i hjemmet. Hvis jeg boede i Grønland eller i Italien (to tilfældigt nævnte lande) så ville jeg stadig kalde min søn et navn som kliger på dansk.

KH Malene

Anmeld

10. august 2012

Miss Church

Efter min mening er det totalt useriøst... Hvem vil kalde sine børn sådanne underlige "navne". Navne synes jeg faktisk ikke det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.