Hjælp 4D scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

øv hm du kunne jo prøve at tage kontakt til en scanningsklinik og høre om de kan gøre det

Jae.. for kæresten var så stolt over at give mig en lidt for tidelig fødselsdags gave har fødselsdag den 16 august. 

hmmm ... øv altså.. håber ikke det for sent.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Jae.. for kæresten var så stolt over at give mig en lidt for tidelig fødselsdags gave har fødselsdag den 16 august. 

hmmm ... øv altså.. håber ikke det for sent.. 

Ej hvor øv håber i kan nå det

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Ej hvor øv håber i kan nå det

ja det håber jeg os...

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Guldimaven skriver:

Jeg fik en 30+0 og det var en god oplevelse.

Okay tak, havde du foranliggende moderkage ? 

har lige hørt det næsten skulle være umuligt at få ngoet godt ud af det... øv øv.. 

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

øv hm du kunne jo prøve at tage kontakt til en scanningsklinik og høre om de kan gøre det

JUBIII hun sagde det sagtens kunnne lade sig gøre stadigvæk.. ... men at hun selvfølgelig ikke vil kunne sige det før hun ser hvordan lillepigen ligger... Men indtil uge 32 kunne man godt .. ... så jeg skal se hende imorgen kl 10 

Anmeld

10. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

JUBIII hun sagde det sagtens kunnne lade sig gøre stadigvæk.. ... men at hun selvfølgelig ikke vil kunne sige det før hun ser hvordan lillepigen ligger... Men indtil uge 32 kunne man godt .. ... så jeg skal se hende imorgen kl 10 

JUUUHU ej hvor godt !!! Håber du får en masse lækre billeder af din lille prinsesse  

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

JUUUHU ej hvor godt !!! Håber du får en masse lækre billeder af din lille prinsesse  

jeg håber virkelig også jeg får hende af se

Anmeld

10. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

jeg håber virkelig også jeg får hende af se

kan jeg godt forstå jeg glædede mig også rigtig meget til det dengang, men det blev jo så desværre ikke til noget, men det må vi have til gode en anden gang

Mærker du mere fra hende nu så ?

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

kan jeg godt forstå jeg glædede mig også rigtig meget til det dengang, men det blev jo så desværre ikke til noget, men det må vi have til gode en anden gang

Mærker du mere fra hende nu så ?

hmmm for ca 1 måned siden havde jeg en dag hvor jeg mærkede hende helt vildt.. og sådan en dag havde jeg også igår... men ellers er det faktisk det samme .. hun er meget stille ... 

ja puha er ked af i ikke nåede at få glæde af det 

Anmeld

10. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

hmmm for ca 1 måned siden havde jeg en dag hvor jeg mærkede hende helt vildt.. og sådan en dag havde jeg også igår... men ellers er det faktisk det samme .. hun er meget stille ... 

ja puha er ked af i ikke nåede at få glæde af det 

Okay det var ikke meget, men det kan være det ændre sig når hun først kommer ud eller så er hun måske bare en stille pige af natur

Jaa det er træls men det er desværre hvad der kan ske, havde dog ikke set det komme og slet ikke på det tidspunkt, men man kan hurtig blive overrasket  Meen forhåbentlig får vi glæde af det en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.