Hjælp 4D scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Camillos

Er det for sent at få foretaget en 4D scanning i uge 30+1 - 31 ca? ... eller er der nogle der ved hvornår det er forsent og hvornår du ikke ser så meget mere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

MetteSkals

Det er ikke for sent, men I skal skynde jer, for da jeg var afsted 31+2 havde han ikke ret meget plads og det var derfor svært at se gode billeder og han bevægede sig ikke så voldsomt.

Men det var fantastisk

Anmeld

10. august 2012

babymus77

Jeg fik et par billeder i uge 31+0 og de var gode men det skal nok snart være:-) 

Anmeld

10. august 2012

Merii

Jeg var til 4d i uge 26+6 og jeg har en foranliggende moderkage, så hvis du også har det, er det sent, da moderkagen bliver tykkere.

Jordemoderen sagde at hvis jeg kom senere så var det umuligt at se ham.. jeg fik nogle fantastiske billeder. men du kan jo ringe til dem og høre nærmere.

Anmeld

10. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Er det for sent at få foretaget en 4D scanning i uge 30+1 - 31 ca? ... eller er der nogle der ved hvornår det er forsent og hvornår du ikke ser så meget mere? 

jeg fik at vide af den scanningdame jeg brugte til de andre scanninger at når man havde foranliggende moderkage skulle det helst gøres inden uge 28 da det ellers var umuligt at se noget for moderkagen.

men hvis den ligger bagved så tror jeg ikke det er forsent hvis du skynder dig

Anmeld

10. august 2012

Camillos

MetteSkals skriver:

Det er ikke for sent, men I skal skynde jer, for da jeg var afsted 31+2 havde han ikke ret meget plads og det var derfor svært at se gode billeder og han bevægede sig ikke så voldsomt.

Men det var fantastisk

OkAY tak for svar.. vi må hellere skynde os så

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

jeg fik at vide af den scanningdame jeg brugte til de andre scanninger at når man havde foranliggende moderkage skulle det helst gøres inden uge 28 da det ellers var umuligt at se noget for moderkagen.

men hvis den ligger bagved så tror jeg ikke det er forsent hvis du skynder dig

æv jeg har foranliggende moderkage ..

Anmeld

10. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

æv jeg har foranliggende moderkage ..

øv hm du kunne jo prøve at tage kontakt til en scanningsklinik og høre om de kan gøre det

Anmeld

10. august 2012

Guldimaven

Jeg fik en 30+0 og det var en god oplevelse.

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Merii skriver:

Jeg var til 4d i uge 26+6 og jeg har en foranliggende moderkage, så hvis du også har det, er det sent, da moderkagen bliver tykkere.

Jordemoderen sagde at hvis jeg kom senere så var det umuligt at se ham.. jeg fik nogle fantastiske billeder. men du kan jo ringe til dem og høre nærmere.

aii hvor deprimerende...  jeg har netop foranliggende moderkage... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.