Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej d'damer!Nu bliver jeg nødt til at høre jer ad.Jeg er lavet af den person, at jeg ikke har lyst eller brug for sex.Jeg synes selvfølgelig det er enormt dejligt, når vi endelig er i gang, men gider ikke.Vi har de mest seriøse diskussioner herhjemme, de sidste to dage har vi været skide uvenner - men hvad skal jeg gøre?Jeg har en vildt lækker mand, som jeg elsker som intet andet.Fik en datter for et år siden.Er jeg den eneste?
Hej d'damer!Nu bliver jeg nødt til at høre jer ad.Jeg er lavet af den person, at jeg ikke har lyst eller brug for sex.Jeg synes selvfølgelig det er enormt dejligt, når vi endelig er i gang, men gider ikke.Vi har de mest seriøse diskussioner herhjemme, de sidste to dage har vi været skide uvenner - men hvad skal jeg gøre?Jeg har en vildt lækker mand, som jeg elsker som intet andet.Fik en datter for et år siden.Er jeg den eneste?
Nej... Det er også tit at jeg ikke gider... Jeg føler ikke behov for det... og det rager mig langt ikke at få noget...
Jeg vil dog selv sige at jeg er blevet bedre til at give manden hvad han gerne vil når han spørger... så længe det ikke er hver dag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128