Er jeg den eneste?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Anonym trådstarter

Hej d'damer!
Nu bliver jeg nødt til at høre jer ad.

Jeg er lavet af den person, at jeg ikke har lyst eller brug for sex.
Jeg synes selvfølgelig det er enormt dejligt, når vi endelig er i gang, men gider ikke.
Vi har de mest seriøse diskussioner herhjemme, de sidste to dage har vi været skide uvenner - men hvad skal jeg gøre?

Jeg har en vildt lækker mand, som jeg elsker som intet andet.
Fik en datter for et år siden.

Er jeg den eneste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

LR85

Anonym skriver:

Hej d'damer!

Jeg synes selvfølgelig det er enormt dejligt, når vi endelig er i gang, men gider ikke.
Vi har de mest seriøse diskussioner herhjemme, de sidste to dage har vi været skide uvenner - men hvad skal jeg gøre?

Er jeg den eneste?

nej det er du ikke, men kan ikke give dig nogen råd, da jeg selv leder efter dem.

tror det er en moderrolle, for mit vedkommende, som har overtaget hele mit univers.

Anmeld

10. august 2012

B&J

jeg har det ikke hele tiden men jeg kan da have det hvis jeg har for meget i hovede så kan mit sex liv godt stoppe.... men sørge mest mulig for at få det ud af hovede eller få snakket med min kæreste om det så det ikke ødelægger ens sexliv.....

Anmeld

10. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Hej d'damer!

Er jeg den eneste?

Jeg har ikke børn, men jeg har det ikke sådan.

Hvordan havde du det før baby kom til ?? Måske det er noget der har ændret sig efter det?

Anmeld

10. august 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hej d'damer!

Er jeg den eneste?

Du er bestemt ikke alene.. 

Jeg har samme problem, og havde det faktisk også inden jeg fik barn..

Det er rigtig rigtig ufedt at have det sådan.. tror det handler lidt om at give sig tid engang i mellem til at få lyst, og så udnytte det når lysten er der.. for tror også at jo mere sex man har jo mere lyst for man, så tror det er en ond cirkel når det bliver mindre og mindre.. men det er min egen lille teori

Anmeld

10. august 2012

Jupiter

Jeg har det ikke ligesom dig, men det har min kæreste.

Han synes også det er dejligt, men han har ikke behov for det, og tænker ikke rigtig over det.

Anmeld

10. august 2012

Tullepigen90

Du er bestemt ikke den enEste... Jeg har ikke barn/børn endnu, men jeg kunne også sagtens leve uden sex.

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har det sådan at jeg elsker sex men jeg gider bare ikke lægge op til noget  Elsker når vi er igang men har ikke lyst til at "trække" mig selv igang....

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen!

Tusind tak for svar, hvor er det bare dejligt, jeg ikke er den eneste i verden - følte det sådan!

Jeg har altid haft det sådan, også før jeg fik barn. Det er bare blevet værre efter.
Jeg har lige haft en snak med min mor, hun har heller aldrig følt lysten. Så måske det er arveligt?

Men hvordan får jeg så forklaret min forlovede, at jeg synes er møg hamrende lækker, attraktiv osv. lige meget hvor meget jeg fortæller ham det, så har han svært ved at tro mig.
Hvis i forstår?

Tak igen!

Anmeld

12. august 2012

pussekat

Anonym skriver:

Hej d'damer!

Er jeg den eneste?

hejsa

her hjem er det min mand som ikke give  og jeg elsker sex og nok dag kan jeg ikke få nok   er træt af nok månde kun at få en til 2 gang så jeg er nok  en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.