jeg har virkelig dummet mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

B&J

fatter slet ikke folk hvordan fanden de kan finde på den slags føj siger jeg bare.....

de skulle have et ordenlig dask over fingerne og mere til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Troldemommi

Øv sådan en idiot, godt du melder ham, det skal han ikke slippe afsted med

Monica

Anmeld

10. august 2012

Anette&Sophia

wamse skriver:

Det er mig simpelthen en gåde, hvorfor man er sådan overfor andre mennesker

Håber personens røv måtte klø, og dennes arme være for korte

HAHA! fedt fedt. det er altså for grineren den der "tale måde"

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Folk der gør sådan noget burde virkelig skamme sig  Ihh....kan saftsusme godt forstå at du er gal!

Anmeld

10. august 2012

wamse

Anette&Sophia skriver:

HAHA! fedt fedt. det er altså for grineren den der "tale måde"

Det er den ultimative tortur

Anmeld

10. august 2012

Bella89

Anette&Sophia skriver:

Tirsdag i sidste uge "solgte" jeg min nokia lumia 800. 
Inden h*n kom, overførte h*n pengene til min konto, hvor jeg modtog en mms med et billede af kvitteringen, og så tænkte jeg jo, at alt var i den skønneste orden. men næææ nej. dum og naiv har man lov til at være.
h*n har min nokia, og jeg har ikke modtaget penge. Og jeg behøver ikke hører den der med at det var da også dumt af mig at aflevere telefonen, når jeg ikke var sikker på at pengene var overført og blablabla.
H*n påstod også at h*n havde nordea, hvilket heller ikke er sandt, for da jeg ringede til nordea, kendte de intet til personen. 
Nu får h*n til kl. 10, og er pengene der ikke der, så kører jeg ind og melder personen.

Mit pis koger virkelig bare lige nu...

Hvor har du solgt den? Hvis det fx. Er den blå avis kan du gå ind og anmelde h*n for snyd, og dernæst ringe til politiet og fortælle dem sagen.

Håber du får de penge eller mobil igen

Anmeld

10. august 2012

Bebsesmoar

Anette&Sophia skriver:

Ja, selvom jeg nu føler mig naiv. men hun var bare så sød at snakke med, og vi havde så meget tilfælles! :/

Det ved jeg godt! Jeg håber hun bliver udsat for det samme, for nogle mennesker lære kun livet på den hårde måde!! Har du meldt hende??

Anmeld

15. august 2012

Anette&Sophia

jeg kommer lige med en update. jeg har fået mine penge nu - 1 dage senere 

Anmeld

15. august 2012

Majbrit P

Anette&Sophia skriver:

Tirsdag i sidste uge "solgte" jeg min nokia lumia 800. 
Inden h*n kom, overførte h*n pengene til min konto, hvor jeg modtog en mms med et billede af kvitteringen, og så tænkte jeg jo, at alt var i den skønneste orden. men næææ nej. dum og naiv har man lov til at være.
h*n har min nokia, og jeg har ikke modtaget penge. Og jeg behøver ikke hører den der med at det var da også dumt af mig at aflevere telefonen, når jeg ikke var sikker på at pengene var overført og blablabla.
H*n påstod også at h*n havde nordea, hvilket heller ikke er sandt, for da jeg ringede til nordea, kendte de intet til personen. 
Nu får h*n til kl. 10, og er pengene der ikke der, så kører jeg ind og melder personen.

Mit pis koger virkelig bare lige nu...

Har du personens telefonnummer? Hvis det er tilfældet så skriv en besked hvor der står "Du har 1 time til at pengene skal være overført til min konto, eller du kommer og aflevere dem kontant, ellers bliver du meldt for svindel og tyveri" og derefter meld det til politiet! 

Anmeld

15. august 2012

kimfrit

Anette&Sophia skriver:

jeg kommer lige med en update. jeg har fået mine penge nu - 1 dage senere 

Jeg ved ikke om du ved det, men hvis ikke i har samme bank kan der gå op til 2 bank dage før du modtager pengene 

Bare lige så du ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.