jeg har virkelig dummet mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.587 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Anette&Sophia

Tirsdag i sidste uge "solgte" jeg min nokia lumia 800. 
Inden h*n kom, overførte h*n pengene til min konto, hvor jeg modtog en mms med et billede af kvitteringen, og så tænkte jeg jo, at alt var i den skønneste orden. men næææ nej. dum og naiv har man lov til at være.
h*n har min nokia, og jeg har ikke modtaget penge. Og jeg behøver ikke hører den der med at det var da også dumt af mig at aflevere telefonen, når jeg ikke var sikker på at pengene var overført og blablabla.
H*n påstod også at h*n havde nordea, hvilket heller ikke er sandt, for da jeg ringede til nordea, kendte de intet til personen. 
Nu får h*n til kl. 10, og er pengene der ikke der, så kører jeg ind og melder personen.

Mit pis koger virkelig bare lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Rebecca55

Det er simpelthen noget svineri sådan noget... Ja bare få det meldt.

Anmeld

10. august 2012

MorDk

Hmm... det var da noget møg  Æv håber du får dine penge!!!

Anmeld

10. august 2012

Anette&Sophia

Rebecca55 skriver:

Det er simpelthen noget svineri sådan noget... Ja bare få det meldt.

Det bliver h*n satme også da. 50 min. tilbage, er pengene der ikke, så er det bare afsted til Kolding! orvha. 

Anmeld

10. august 2012

Anette&Sophia

MorDk skriver:

Hmm... det var da noget møg  Æv håber du får dine penge!!!

også mig

Anmeld

10. august 2012

morethanperfect

Anette&Sophia skriver:

Tirsdag i sidste uge "solgte" jeg min nokia lumia 800. 
Inden h*n kom, overførte h*n pengene til min konto, hvor jeg modtog en mms med et billede af kvitteringen, og så tænkte jeg jo, at alt var i den skønneste orden. men næææ nej. dum og naiv har man lov til at være.
h*n har min nokia, og jeg har ikke modtaget penge. Og jeg behøver ikke hører den der med at det var da også dumt af mig at aflevere telefonen, når jeg ikke var sikker på at pengene var overført og blablabla.
H*n påstod også at h*n havde nordea, hvilket heller ikke er sandt, for da jeg ringede til nordea, kendte de intet til personen. 
Nu får h*n til kl. 10, og er pengene der ikke der, så kører jeg ind og melder personen.

Mit pis koger virkelig bare lige nu...

Det er bare så træls man ikke kan stole på folk

Jeg har selv gjort det samme engang
Håber du får dine penge !  

Anmeld

10. august 2012

Bebsesmoar

Sikke noget lort!! Jeg syntes det er dejligt at der findes mennesker som dig der stadig tror på det bedste i et fremmed menneske!! Jeg håber du får dine penge!! 

Anmeld

10. august 2012

wamse

Det er mig simpelthen en gåde, hvorfor man er sådan overfor andre mennesker

Håber personens røv måtte klø, og dennes arme være for korte

Anmeld

10. august 2012

Anette&Sophia

morethanperfect skriver:

Det er bare så træls man ikke kan stole på folk

Jeg har selv gjort det samme engang
Håber du får dine penge !  

Det er så nederen!

Anmeld

10. august 2012

Anette&Sophia

Bebsesmoar skriver:

Sikke noget lort!! Jeg syntes det er dejligt at der findes mennesker som dig der stadig tror på det bedste i et fremmed menneske!! Jeg håber du får dine penge!! 

Ja, selvom jeg nu føler mig naiv. men hun var bare så sød at snakke med, og vi havde så meget tilfælles! :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.