Hvornår køber i ammebh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

LR85

crille skriver:

Det var lige sådan jeg tænkte.. Ville bare købe en enkelt nu og så se an for resten. Så kan man altid finde ud af om man vil holde sig til  de billige eller gå i de dyere alt efter hvordan man oplever at de sidder. 

Ja nemlig. 

Også i forhold til om amningen køre og man har tænkt sig a amme i 6-8 måneder. Så kan den dyre model godt betale sig, synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Masig

crille skriver:

Det er lige det jeg tænker.. Tak for input, jeg tror jeg har besluttet mig for at købe en enkelt bare nu. Så har jeg noget at starte på  

Præcis... Hvis vi skal have flere børn vil jeg klart have en amme bh helt fra starten af... det er virkelig bare SÅ meget nemmere med sådan en...

Anmeld

10. august 2012

Team Putte

crille skriver:

Har prøvet at spørge til det før, men fik ikke så meget svar.. OG vil meget gerne høre erfaringer med ammebher samt hvornår i købte dem.. 

Jeg tænker at deter svært at vide str før mælken er løbet ordentlig til? Men er det ikke rart at have en allerede på hospitalet? 

Bilka har en hvid, meget elastisk amme-bh til 150 kr.. Hvis du gerne vil have en allerede til lige efter fødslen så vil jeg anbefale at købe sådan en.. Den er elastisk nok til at kunne vokse et par størrelser og så går man ikke og føler sig "bar" når man går uden bh

Ellers ville jeg vente til efter mælken er løbet til.. Her løb den aldrig til så jeg har kun købt 2 af dem fra bilka til starten og dem brugte jeg i 3 uger..

Anmeld

10. august 2012

Rikke S

Rebecca55 skriver:

Jeg købte dem inden jeg fødte da mine bryster allerede der var meget store. så endten skulle jeg købe nya alm. bh'er eller amme bh'er, så det kom ganske naturligt. Jeg købte i hogm og i bilka og de var ganske gode.

Præcis det samme her. Købte amme-undertrøjer/toppe i Bilka og bh'er i HogM - og de har været rigtig gode.

Mine bryster var en skål-størrelse større end normalt omkring uge 20-22 (så købte nogle jeg kunne passe med det samme og nogle jeg kunne "vokse" i)

Anmeld

10. august 2012

Clisolka

crille skriver:

Har prøvet at spørge til det før, men fik ikke så meget svar.. OG vil meget gerne høre erfaringer med ammebher samt hvornår i købte dem.. 

Jeg tænker at deter svært at vide str før mælken er løbet ordentlig til? Men er det ikke rart at have en allerede på hospitalet? 

Jeg havde 2 med på hospitalet - nogle med bøjler jeg havde arvet efter min søster, og tænkte at de var da fine nok! 

Men det var de ikke  Jeg måtte ud og købe nye efter mælken var løbet til. Ikke fordi de var for små, men de bøjler generede mig (og så fik jeg en balle af en JM på sygehuset) 

Anmeld

10. august 2012

Ciss

Babymor2010 skriver:

Jeg havde 2 med på hospitalet - nogle med bøjler jeg havde arvet efter min søster, og tænkte at de var da fine nok! 

Men det var de ikke  Jeg måtte ud og købe nye efter mælken var løbet til. Ikke fordi de var for små, men de bøjler generede mig (og så fik jeg en balle af en JM på sygehuset) 

Hvorfor fik du en balle pga BH'erne?

Anmeld

10. august 2012

Clisolka

Ciss skriver:

Hvorfor fik du en balle pga BH'erne?

Bøjlebh er ikke et godt valg når mælken er løbet til 

Anmeld

10. august 2012

Ciss

Babymor2010 skriver:

Bøjlebh er ikke et godt valg når mælken er løbet til 

Ok. Det vidste jeg faktisk ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.