Hvornår køber i ammebh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. august 2012

crille

Har prøvet at spørge til det før, men fik ikke så meget svar.. OG vil meget gerne høre erfaringer med ammebher samt hvornår i købte dem.. 

Jeg tænker at deter svært at vide str før mælken er løbet ordentlig til? Men er det ikke rart at have en allerede på hospitalet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Rebecca55

Jeg købte dem inden jeg fødte da mine bryster allerede der var meget store. så endten skulle jeg købe nya alm. bh'er eller amme bh'er, så det kom ganske naturligt. Jeg købte i hogm og i bilka og de var ganske gode.

Anmeld

10. august 2012

jack

Det er vel lidt forskelligt... jeg har købt en, fordi min barm et vokset 2 str siden jeg blev gravid...men da jeg ventede min 1 søn købte jeg en dagen før termin, for havde ikke haft brug for en førdet handler jo om at have det godt og behageligt

Anmeld

10. august 2012

Kay

køber dem efter... mine bryster er ik vokset synderligt endnu... så jeg venter til jeg ved hvad størelse jeg skal ha har en sports bh jeg har tænkt at bruge de første dage

Anmeld

10. august 2012

crille

Tak for input.. Jeg er godt nok vokset en del, men har klaret mig igennem med en enkelt ny bh og sportsbher for resten.. men måske man skulle prøve at lure h&m eller et af de store supermarkeder. Så det da ikke den store udskrivnng  

Anmeld

10. august 2012

MorDk

Jeg har allerede købt!

Kan som skrevet i en tidligere tråd anbefale De "puffede" fra H&M og dem med blonder fra Føtex

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg købte dem da jeg var gravid. Og de passede fint efter jeg havde født og var igang med at amme

Anmeld

10. august 2012

ano14316

crille skriver:

Har prøvet at spørge til det før, men fik ikke så meget svar.. OG vil meget gerne høre erfaringer med ammebher samt hvornår i købte dem.. 

Jeg tænker at deter svært at vide str før mælken er løbet ordentlig til? Men er det ikke rart at have en allerede på hospitalet? 

Jeg købte efter jeg havde født og mælken var løbet lidt.

Jeg har købt nogen fra "Anita" og de sidder sindsygt godt..

Anmeld

10. august 2012

Annana89

JEg købte også først nogle dage efter fødslen da mælken var løbet godt til og jeg også havde smidt en masse kg!

Indtil da brugte jeg vare en bekinitop, ikke hel optimalt men virkede fint nok til nogle dage bare.

Anmeld

10. august 2012

LilleChelle

Jeg har valgt først at købe når jeg har født. 

- Jeg er gået fra F til H/I i den første del af min graviditet, og brysterne vokser nok noget mere når først mælken løber til. 

Så jeg gider ikke spilde penge på at købe nogle der måske slet ikke passer når først jeg har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.