"Du skal være storebror"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

KarinaA

jeg synes sagtens du kan sige det når du har været til NF  

han må j bare bide ventetiden i sig, for det kommer jo ikke til at gå hurtigere uanset hvornår i fortæller det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Bebsesmoar

Vi fortalte det efter scannningen og det skulle vi ikke have gjort!! Hver dag i 6 måneder blev der spurgt mor mor far far hvornår kommer babyen? Den har været der inde lang tid nu (3 uger efter vi fortalte det)!!!  Det gjorde tiden ekstra lang!! Tror jeg ville fortælle det når barnet selv så at mors krop ændrede sig hvis jeg skulle komme ud for det igen?!!

TILLYKKE MED GRAVIDITETEN !!!!! 

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar alle sammen

jeg er idag i 11+1....

Har nu været til 2 scanninger for at holde øje med om jeg mistede igen, men alt er som det skal være

Nu er det bare at vente på NF d 11/9 og så kan vi fortælle storebror det og resten af familien selvfølgelig, det bliver SÅ skønt altså

Anmeld

3. september 2012

Ciss

Jeg ville først fortælle det til familie, venner osv ved ca uge 12 - og så ville jeg sige det til storebroren dagen før, jeg sagde det til alle andre.

Både så han ikke hører det fra andre, og sådan at han selv kan få fornøjelsen af at fortælle det videre f eks i børnehaven og til bedsteforældrerne.

Børn venter ikke helt på samme måde som voksne.

Da vores pige skulle blive storesøster fik hun at vide at om lang tid, når sommeren var forbi og det næsten var vinter igen, så kom hun til at blive storesøster, når vi fik en baby. Jeg tror slet slet ikke, at hun tænkte på det hver dag i den tid. Hun var optaget med sit eget, og så en gang i mellem, så snakkede vi lige lidt om det. Især da det nærmede sig terminen.

Anmeld

3. september 2012

Mum33

Hejsa

Jeg har også en søn på 3½ og er "nygravid" igen. Vi fortalte det et par dage efter vi selv havde fundet ud af det. Vores familie fik det også hurtigt at vide. Selvfølgelig er det laaaaang tid for dem, men det er det uanset om det er 3 eller 7 måneder. Men han ved at når det har været jul og hans fødselsdag, så kommer babyen ud. I starten talete han meget om det - nu tror jeg han lidt har glemt det.

Men tillykke .... 

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Hejsa

Jeg har også en søn på 3½ og er "nygravid" igen. Vi fortalte det et par dage efter vi selv havde fundet ud af det. Vores familie fik det også hurtigt at vide. Selvfølgelig er det laaaaang tid for dem, men det er det uanset om det er 3 eller 7 måneder. Men han ved at når det har været jul og hans fødselsdag, så kommer babyen ud. I starten talete han meget om det - nu tror jeg han lidt har glemt det.

Men tillykke .... 

Vi vil bare gerne vente til efter NF når jeg nu har mistet 2 gange.

Men tillykke med graviditeten hvornår har du termin? 

Anmeld

3. september 2012

Mum33

Anonym skriver:

Vi vil bare gerne vente til efter NF når jeg nu har mistet 2 gange.

Men tillykke med graviditeten hvornår har du termin? 

Det kan jeg godt forstå. Vidste ikke du havde mistet. Jeg her termin d 13/2

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Det kan jeg godt forstå. Vidste ikke du havde mistet. Jeg her termin d 13/2

Jeg har desværre været så uheldig at de 2 gange jeg har mistet var jeg i uge 11 og fosteret været død i 3 uger uden min krop reagerede  Så derfor har jeg fået 2 tidlige scanninger. 

Men mange gange tillykke igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.