Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss-86 skriver: Bryder mig ikke om youghurt .. Ikke andet end Petit Danone Og det kan man vel næppe tælle med. Min kæreste griner, når jeg en sjælden gang køber det, det er for børn siger han
Bryder mig ikke om youghurt .. Ikke andet end Petit Danone Og det kan man vel næppe tælle med. Min kæreste griner, når jeg en sjælden gang køber det, det er for børn siger han
hahaha har det helt på samme måde...
Katrine26
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Det er også min, dog uden cornflakes
Det er også min, dog uden cornflakes
Hehe okay
katrine26 skriver: hahaha har det helt på samme måde... Katrine26
Det er da altid noget, min kæreste mener at jeg nok er det eneste voksne menneske der spiser sådan noget
APPELSIN!! Den fra Kløver
Banan/pære for mig Jeg synes virkelig ikke det er lækkert med klumper i yoghurt :/
LOUISEHOBRO skriver: Min favorit er helt sikkert pære/banan. Men jeg er også vild med appelsin. Tror det kommer sig af at jeg ikke er så begejstret for frugtstykker i yoghurten og derfor ikke er til jordbær og peach melba osv.
Min favorit er helt sikkert pære/banan.
Men jeg er også vild med appelsin.
Tror det kommer sig af at jeg ikke er så begejstret for frugtstykker i yoghurten og derfor ikke er til jordbær og peach melba osv.
thumps up for det!
Miss-86 skriver: Det er da altid noget, min kæreste mener at jeg nok er det eneste voksne menneske der spiser sådan noget
haha ja så må du hilse ham og sige at der tager han altså fejl...
katrine26 skriver: haha ja så må du hilse ham og sige at der tager han altså fejl... Katrine26
Ja, det må jeg gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128