Favoritsmag (Yoghurt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

FrkT

Min favorit er slet ikke på listen.

Det er Skovbær-yoghurten fra Cheasy - MUMS  Og så med cornflakes ovenpå = endnu mere mums 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Isabella_mor

Pære banan ell appelsin. Jeg hader yoghurt med klumper i. Så det er primært det. Og nogle gange kan jeg også godt lige tage mig en omgang ymer med ymerdrys

Anmeld

10. august 2012

-Sigrid-

MorDk skriver:

Min favorit er APPELSIN

Meeeen Peach Melba er også SUPER!

Peach melba ftw <3

Men græsk youghurt med citronolie er det aller bedste 

Anmeld

10. august 2012

Kay

brøds mig ik om yoghurt...  lige meget hvilken smag...

Anmeld

10. august 2012

MorDk

FrkT skriver:

Min favorit er slet ikke på listen.

Det er Skovbær-yoghurten fra Cheasy - MUMS  Og så med cornflakes ovenpå = endnu mere mums 

Lyder også lækkert Mmm... Ej elsker bare Cornflakes på yoghurt!!! Nu får jeg helt lyst til Appelsin-yoghurt med cornflakes... åh altså!! Must have!!! Must have!!!

Havde faktisk lavet en STEM BLANK.... men den kom ikke med? Hmm...

Anmeld

10. august 2012

FrkT

MorDk skriver:

Lyder også lækkert Mmm... Ej elsker bare Cornflakes på yoghurt!!! Nu får jeg helt lyst til Appelsin-yoghurt med cornflakes... åh altså!! Must have!!! Must have!!!

Havde faktisk lavet en STEM BLANK.... men den kom ikke med? Hmm...

Hehe, det gør heller intet. Jeg skrev den jo bare i stedet for. Desuden findes der er HAV af forskellige slags i dag, dem du har med er jo de "gode gamle" standarder.. skulle du have alle med ville listen være lang!

Har du ikke smags den med Skovbær fra Cheasy? Så synes jeg BESTEMT du skal prøve den, for den er virkelig lækker og især med cornflakes på!

Anmeld

10. august 2012

Malene76

MorDk skriver:

Min favorit er APPELSIN

Jeg levede af peach melba en periode mens jeg var gravid hvor jeg kastede op, havde madlede, kvalme og var konstant svimmel. Jeg har i dag et ret anstrengt forhold til peach melba.  Pære/banen er favoritten her.

KH Malene

Anmeld

10. august 2012

M (:

MorDk skriver:

Min favorit er APPELSIN

Peach melba

Bryder mig desværre ikke om appelsin.. 

Anmeld

10. august 2012

MorDk

FrkT skriver:

Hehe, det gør heller intet. Jeg skrev den jo bare i stedet for. Desuden findes der er HAV af forskellige slags i dag, dem du har med er jo de "gode gamle" standarder.. skulle du have alle med ville listen være lang!

Har du ikke smags den med Skovbær fra Cheasy? Så synes jeg BESTEMT du skal prøve den, for den er virkelig lækker og især med cornflakes på!

JA det må jeg prøve  MEGET SNART!!!

Anmeld

10. august 2012

sus73

Ingen af de nævnte

Når jeg en sjælden gang køber yoghurt, er det cheasy vanilje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.