Jeg vil gerne anbefale en AmmeBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Jeg købte sådan nogle alm. stof nogen for noget tid siden i H&M. Uden bøjle... Tænkte de var super gode... men sys bare ikke pasformen er så god igen... + jeg kom vidst til at købe dem liiidt for små. Hmm... nå men nu har jeg købt de nye her... og de er altså lækre. De er sådan lidt "skum agtige" ikke?

Har også en GOD blonde ammeBH fra Føtex... (kan også anbefales, hvis man er til Blonder) Det er jeg ikke normalt, men lige den BH er rigtig rar og støtter godt! Der er bøjle i ...

Dengang jeg ammede min datter havde jeg også købt bh'er i H M og var virkelig også godt tilfredse med dem. Samt den med blonder fra Føtex havde jeg også.

Det behøver slet ikke at være dyrt for at være godt  Dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

crille

Super god tråd, den havde jeg ikek set  

Tak for input.. Hpber sørme ikke mine babser vokser to skåle mere, så jeg jo snart ude af skala.. haha.. 

Håber inderligt at de trækker sig bare lidt pænt tilbage, ellers må der søges hjælp.. Nå, first things first.. De ammebher fra h&m, kan i indsætte link?? 

Anmeld

10. august 2012

Ønskebarnet12

Jeg købte en bh med bøjle til 129 fra h&m de sidder perfecto!

Anmeld

10. august 2012

LykkeB

LR85 skriver:

Jeg har købt dem fra Change. Og de er MEGET bedre end dem fra h&m. 

Virkelig pengene værd

Anmeld

10. august 2012

Rosengreen

crille skriver:

Super god tråd, den havde jeg ikek set  

Tak for input.. Hpber sørme ikke mine babser vokser to skåle mere, så jeg jo snart ude af skala.. haha.. 

Håber inderligt at de trækker sig bare lidt pænt tilbage, ellers må der søges hjælp.. Nå, first things first.. De ammebher fra h&m, kan i indsætte link?? 

http://www.hm.com/dk/product/00954?article=00954-A#cm_vc=SIMILAR_TO_PD

Det er den jeg har købt 

Anmeld

10. august 2012

crille

Rosengreen skriver:

http://www.hm.com/dk/product/00954?article=00954-A#cm_vc=SIMILAR_TO_PD

Det er den jeg har købt 

Tak.. Man kan jo lige så godt gå efter en god anbefaling  

Anmeld

10. august 2012

Rosengreen

Jibbe skriver:

Mine bryster voksede igen en del her anden gang. Især på dagen da mælken løb til. Jeg er ihvertfald en størrelse større end før jeg fødte. SÅ de vokser altså også en del anden gqng

Mine er vokset en del igennem graviditeten og har også allerede mælk, så forventer (og håber) ikke de vokser meget mere  Men det er jo selvfølgelig forskelligt  Har dog også kun købt én amme bh i tilfælde af at de skulle vokse endnu mere..

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

MorDk skriver:

De bliver større når der kommer mælk i ja (det gjorde mine) Men købte bare samme str. som sidst. De sad godt!

det er lidt svært når jeg ikke har haft mælk i før  er første gangs gravid..

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

Rosengreen skriver:

Første gang jeg havde født voksede mine bryster med 2 skåle i løbet af få dage, da mælken løb til. Så de amme BHer jeg havde købt den gang, kunne jeg slet ikke bruge  

Her anden gang skulle de ikke vokse så meget, derfor har jeg turde kaste mig ud i at købe inden fødslen 

Men første gang vil jeg foreslå at man venter til mælken er løbet til 

jamen hva så de første dage ? jeg tænker på hospitalet og når man kommer hjem..

skal man så bare gå uden bh ? (jeg ved godt det nok er det mest behagelige men vil helst ikke gå på gaden uden bh da mine bryster så hopper ubehageligt..)

Anmeld

10. august 2012

Rosengreen

Princesspigen skriver:

jamen hva så de første dage ? jeg tænker på hospitalet og når man kommer hjem..

skal man så bare gå uden bh ? (jeg ved godt det nok er det mest behagelige men vil helst ikke gå på gaden uden bh da mine bryster så hopper ubehageligt..)

Jeg brugte en sports bh de første dage 

Brysterne bliver virkelig ømme når mælken løber til, så det er godt med god støtte!

Synes slet ikke det var behageligt at gå "uden noget", for nøj! hvor bliver de tunge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.