Jeg vil gerne anbefale en AmmeBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.920 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. august 2012

MorDk

Købte 2 AmmeBh'er i H&M igår! 129,-/stk. De er "glatte" og de virker BARE såååå lækre... og har en god pasform!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Koen.

mine amme bher er os sådan nogle to-paks halløj fra h og m og selv med overfyldte ømme babser er der intet der klemmer eller noget

herfra!

Anmeld

10. august 2012

Rosengreen

Ej hvor sjovt. Jeg havde tænkt mig at oprette et ligende indlæg 

Jeg var nemlig også forbi H&M igår efter amme BH 

De sidder rigtig godt, og er meget behagelige. Jeg tog min på her til morgen, fordi de andre BHer er ved at stamme godt til, og nøj hvor er det dejligt med en BH der bare sidder uden at stramme! 

Anmeld

10. august 2012

MorDk

Jeg købte sådan nogle alm. stof nogen for noget tid siden i H&M. Uden bøjle... Tænkte de var super gode... men sys bare ikke pasformen er så god igen... + jeg kom vidst til at købe dem liiidt for små. Hmm... nå men nu har jeg købt de nye her... og de er altså lækre. De er sådan lidt "skum agtige" ikke?

Har også en GOD blonde ammeBH fra Føtex... (kan også anbefales, hvis man er til Blonder) Det er jeg ikke normalt, men lige den BH er rigtig rar og støtter godt! Der er bøjle i ...

Anmeld

10. august 2012

Princesspigen

blander mig lige, jeg har 8 uger igen til min termin, ved ikke om mine bryster vokser mere, men hvordan finder jeg den rigtige størrelse til amme bher, de bliver jo formentlig lidt større når der kommer mælk i ?

Anmeld

10. august 2012

Rosengreen

Princesspigen skriver:

blander mig lige, jeg har 8 uger igen til min termin, ved ikke om mine bryster vokser mere, men hvordan finder jeg den rigtige størrelse til amme bher, de bliver jo formentlig lidt større når der kommer mælk i ?

Første gang jeg havde født voksede mine bryster med 2 skåle i løbet af få dage, da mælken løb til. Så de amme BHer jeg havde købt den gang, kunne jeg slet ikke bruge  

Her anden gang skulle de ikke vokse så meget, derfor har jeg turde kaste mig ud i at købe inden fødslen 

Men første gang vil jeg foreslå at man venter til mælken er løbet til 

Anmeld

10. august 2012

LR85

Jeg har købt dem fra Change. Og de er MEGET bedre end dem fra h&m. 

Virkelig pengene værd

Anmeld

10. august 2012

MorDk

LR85 skriver:

Jeg har købt dem fra Change. Og de er MEGET bedre end dem fra h&m. 

Virkelig pengene værd

Ja det kan være... men jeg ville ikke give SÅ mange penge for en BH som bliver plettet af mælk .... så hellere til billige penge (den sidder jo godt) og så kan jeg købe ny hvis jeg trænger

Anmeld

10. august 2012

MorDk

Princesspigen skriver:

De bliver større når der kommer mælk i ja (det gjorde mine) Men købte bare samme str. som sidst. De sad godt!

Anmeld

10. august 2012

Jibbe

Rosengreen skriver:

Første gang jeg havde født voksede mine bryster med 2 skåle i løbet af få dage, da mælken løb til. Så de amme BHer jeg havde købt den gang, kunne jeg slet ikke bruge  

Her anden gang skulle de ikke vokse så meget, derfor har jeg turde kaste mig ud i at købe inden fødslen 

Men første gang vil jeg foreslå at man venter til mælken er løbet til 

Mine bryster voksede igen en del her anden gang. Især på dagen da mælken løb til. Jeg er ihvertfald en størrelse større end før jeg fødte. SÅ de vokser altså også en del anden gqng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.