Det der med sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

AnnaK89

Olivia's Moar skriver:

Haha, ups ! Det vidste jeg ikke
Men øv, at du har det sådan den her gang .. Men det er vist 'normalt' - desværre !!

Ja det fornemmer jeg også at det er  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her pletbløder jeg også stadig lidt, så der er ik noget at komme efter. Det betyder at vi ik har haft sex i flere mdr nu, fordi jeg simpelhen var for øm til sidst i min graviditet. Rigtig øv og træls.

Syntes nu heller ik rigtig at jeg har den store lyst, men er sikker på at det nok ska ændre sig igen, når man ik er så træt længer! Vh stine

Anmeld

10. august 2012

MarieMor

Jeg havde godt nok heller ikke den stor lyst efter fødslen , tror der gik 5 uger ca .. Det var nok ca 2 uger efter min blødning var helt ovre ..

Du er nødt til at give dig selv tid og finde dig til rette i din krop igen .. Tror først du behøver at bekymre dig hvis du begynder at få lyst igen , og det ikke er til din mand .. Indtil da så tag en dag ad gangen , og hvis han bliver for utolmodig findes der jo forskellige måder du kan hjælpe ham med at stillet trangen lidt , måske ville det endda hjælpe lidt på din lyst ... 

Men lyt til dig selv , og lad være med at springe ud i noget du ikke er klar til , det kommer der ikke noget godt ud af ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.