Åh jeg har så svært ved det med sex efter fødslen
Og der er desværre flere grunde 
Jeg er jo (som så mange andre) så bange for, at det kommer til at gøre ondt
Det er i morgen 1 måned siden jeg fødte og føler mig på ingen måde klar til at kaste mig ud i noget som helst indenfor nærmeste fremtid. Plus at jeg også ind imellem stadig pletbløder lidt og har noget brunligt udflåd - hvornår stoppede jeres helt?
Men en anden ting er, at jeg føler jeg har "mistet" lysten til min mand? Jeg finder ham på nuværende tidspunkt ikke tiltrækkende og har ikke engang den store lyst til at kysse eller bare kramme
Ved ikke rigtig hvad der sker med mig? Synes pludselig han er - ja, mangler et ord for det.. ikke-lækker? Han gør ikke rigtig noget ud af sig selv mere og tøjet, tja det er nærmest ligegyldigt hvad det er for noget, bare han har noget på 
Selv går jeg op i at man fremstår pæn og ordentlig, det har jeg altid synes var vigtigt, men det er bare som om det er så ligegyldigt for ham lige nu og det irritere mig faktisk meget kan jeg mærke.
Mon det hele bare er reaktioner efter fødslen? Eller kan det bunde i at jeg lige nu ikke selv føler mig specielt lækker pga. for lidt tid til at gøre mig lækker via. de ting jeg plejer - ordne fødder, ansigtpleje, hårkur, hårsætning og div.?
Sikke frustrerende for har altid haft lyst til min mand, og har altid synes at han var dejlig og lækker, både i og udenfor sengen 
Anmeld