Han kan ikk komme :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Ja vi prøver mange forskellige stillinger :/

Okay, har du snakket med ham om det ? Om det er noget psykisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg vil også straks sige noget psysisk... men men men det kan også være han er længe om at komme.... det har nogle mænd nogle tager jo 2 timer...

men hvad med de andre han har været sammen med kom han der eller???

i skal nok finde en løsning

Når vi er igang er vi igang i over 1 time,
og han siger han aldrig har prøvet at komme af sig selv, at det altid har skulle være med munden eller hånden før :/

Og tak

Anmeld

9. august 2012

B&J

Anonym skriver:

Når vi er igang er vi igang i over 1 time,
og han siger han aldrig har prøvet at komme af sig selv, at det altid har skulle være med munden eller hånden før :/

Og tak

det kan også være han tænker for meget over det og måske der for han ikke kan... men evt prøv en sex messe eller nogle der har forstand på det måske er der noget legetøj der kan hjælpe eller måske har han nogle fantasier han ikke har fortalt om... i må prøve jer frem men uden at tænke for meget over det for lige meget hvad er det ikke din skyld

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det kan også være han tænker for meget over det og måske der for han ikke kan... men evt prøv en sex messe eller nogle der har forstand på det måske er der noget legetøj der kan hjælpe eller måske har han nogle fantasier han ikke har fortalt om... i må prøve jer frem men uden at tænke for meget over det for lige meget hvad er det ikke din skyld

Okay tak

Tager hvertfald en snak med ham om det

Anmeld

9. august 2012

B&J

Anonym skriver:

Okay tak

Tager hvertfald en snak med ham om det

lyder som en super ide

Anmeld

9. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste ikk kan komme når vi har sex, han har aldrig kunnet det med mig..

Har oplevet det før med andre, men det har kun stået på de første par gange pga præsentationsangst/nervøsitet..

Føler lidt det er mig den er galt med, siden han ikk kan komme, vi har sex mindst 2 gange om dagen, og vi prøver alt, men uanset hva så der intet andet der hjælper på at han kommer end at jeg bruger hånden eller munden.. Han vil gerne komme

Er der nogen der har prøvet det, og hvordan får vi ham til at komme?

nogle fyre har så meget selv kontrol at de ikke kommer før de vil..

jeg tænker om han kan ha øvet selvkontrol så meget at det faktis er et problem at komme i dig nu..  (ved ikke om det er helt hen i vejret)

ved du om problemet har været der med andre piger eller kun dig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.