Han kan ikk komme :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste ikk kan komme når vi har sex, han har aldrig kunnet det med mig..

Har oplevet det før med andre, men det har kun stået på de første par gange pga præsentationsangst/nervøsitet..

Føler lidt det er mig den er galt med, siden han ikk kan komme, vi har sex mindst 2 gange om dagen, og vi prøver alt, men uanset hva så der intet andet der hjælper på at han kommer end at jeg bruger hånden eller munden.. Han vil gerne komme

Er der nogen der har prøvet det, og hvordan får vi ham til at komme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Miss-86

Sagen er den at min kæreste ikk kan komme når vi har sex, han har aldrig kunnet det med mig..

Har oplevet det før med andre, men det har kun stået på de første par gange pga præsentationsangst/nervøsitet..

Føler lidt det er mig den er galt med, siden han ikk kan komme, vi har sex mindst 2 gange om dagen, og vi prøver alt, men uanset hva så der intet andet der hjælper på at han kommer end at jeg bruger hånden eller munden.. Han vil gerne komme

Er der nogen der har prøvet det, og hvordan får vi ham til at komme?

Det lyder underligt må jeg sige..

Har i prøvet forskellige stillinger???

Anmeld

9. august 2012

FrkRaarup

Er han i behandling for depression ? Det påvirker nemlig 'evnen' til at komme. Har selv været der...

Pisse frustrerende.. ikke mindst for en selv!

Anmeld

9. august 2012

Annana89

Det er joenten et fysisk eller psykisk problem. Lyder ikke fysisk hvis han godt kan på andre måder og det "bare" er i dig han ikke kan. Så det må være psykisk og så tænker jeg at kun ham selv kender svaret. 

Men øv det lyder rigtig trælst for jer begge to. Men hvis DU kan få han til at komme med hånden eller i munden et det i hvert fald ikke dig han ikke tænder nok på

Anmeld

9. august 2012

B&J

jeg vil også straks sige noget psysisk... men men men det kan også være han er længe om at komme.... det har nogle mænd nogle tager jo 2 timer...

men hvad med de andre han har været sammen med kom han der eller???

i skal nok finde en løsning

Anmeld

9. august 2012

miig1989

Nogen former for medicin kan give mangel på sædafgang
Ved selvfølgelig ikke om, han er på noget medicin.

Men jeg vil nok råde jer(ham) til at tage til lægen og måske kan han/hun hjælpe. Kan jo være det er et fysisk eller psykisk problem ..

Anmeld

9. august 2012

Trolde_mor

Hejsa..

Tænker at der kan være mange grunde. En af dem kan være at han tænker for meget?

Ellers er de to forslag:

Mandens: Han skal ligge sig længere op end dig når når han er inde i dig, så han kører op af skambenet, så får han mere tryk på end hvad du kan give.

Min: Hav længere forspil, og brug evt. hånd og mund, men lad ham ikke komme. Når han har været ved at komme et par gange, dyrker i sex.. så vil han være gejlet helt op og burde kunne komme i dig

Håber det lykkes jer

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Det lyder underligt må jeg sige..

Har i prøvet forskellige stillinger???

Ja vi prøver mange forskellige stillinger :/

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Er han i behandling for depression ? Det påvirker nemlig 'evnen' til at komme. Har selv været der...

Pisse frustrerende.. ikke mindst for en selv!

Nej overhovedet ikk :/

Anmeld

9. august 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Nej overhovedet ikk :/

Snak med lægen om det ?

Ved ikke lige hvad jeg ellers skal skrive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.