Er nysgerrig, hvor meget træner I gravide???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

crille

Trænede også videre i starten, men turde ikek træne hårdt.. og vil sige at begrænsningerne kom helt af sig selv.. Det bliver efterhånden mere og mere ubehageligt.. Så mit råd er også.. Lyt til din krop.

Læs evt lidt på nettet, der er meget gode råd til hvilke øvelser man skal passe på med og så er det ellers bare at huske at spænde sin bækkenbund.

Stoppede selv med at træne, da jeg kun kunne holde til 20 min på cyklen. Tænkte at kunne jeg ikek træne ordentligt, kunne jeg lige så godt nyde at være gravid og slappe af.. Så må træningen genoptages når lillemanden er kommet ud  

Jo mere man har trænet op til graviditeten, jo mere kan man tåle at træne under graviditeten tror jeg stoppede da jeg var ca 5-6mrd henne. Så sætter man pludselig pris på gåture  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Storgaard & Lillegaard

Miss-86 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig med henblik på, hvor meget I som er gravide (eller har været gravid) træner, hvad I træner, gode råd osv...

Jeg skal starte pb her snart og træner en hel del.. Så ville lige forhøre mig lidt, inden eventuel graviditet ...

nu siger du at du træner en del så vil jeg lige linke til det her

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51262654:fo r-meget-motion-skader-din-fertilitet.html

Anmeld

10. august 2012

Miss-86

crille skriver:

Trænede også videre i starten, men turde ikek træne hårdt.. og vil sige at begrænsningerne kom helt af sig selv.. Det bliver efterhånden mere og mere ubehageligt.. Så mit råd er også.. Lyt til din krop.

Læs evt lidt på nettet, der er meget gode råd til hvilke øvelser man skal passe på med og så er det ellers bare at huske at spænde sin bækkenbund.

Stoppede selv med at træne, da jeg kun kunne holde til 20 min på cyklen. Tænkte at kunne jeg ikek træne ordentligt, kunne jeg lige så godt nyde at være gravid og slappe af.. Så må træningen genoptages når lillemanden er kommet ud  

Jo mere man har trænet op til graviditeten, jo mere kan man tåle at træne under graviditeten tror jeg stoppede da jeg var ca 5-6mrd henne. Så sætter man pludselig pris på gåture  

Ja, de siger jo også at motion er godt for fertiliteten
Jeg vil ihvertfald træne så længe frem jeg kan, om ikke andet så løbebånd, 'skimaskine' og cykel i det tempo jeg kan Og ja du har ret, man skal da også nyde graviditeten..

Anmeld

10. august 2012

crille

Miss-86 skriver:

Ja, de siger jo også at motion er godt for fertiliteten
Jeg vil ihvertfald træne så længe frem jeg kan, om ikke andet så løbebånd, 'skimaskine' og cykel i det tempo jeg kan Og ja du har ret, man skal da også nyde graviditeten..

Det tror jeg bestemt også er det bedste for både mor og barn  

Og så må man bare smile af alle de lidt skæve blikke man får i centret.. Jeg fik i hvert fald en del, da man ret hurtigt kunne se jeg var gravid. Men jeg valgte at tænkte at det var fordi de syntes det var sejt at man kom afsted alligevel  

Anmeld

10. august 2012

Miss-86

MStorgaard skriver:

nu siger du at du træner en del så vil jeg lige linke til det her

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51262654:fo r-meget-motion-skader-din-fertilitet.html

Tak for det

Hører nu de siger at det er normalvægtige de snakker om, og det er jeg desværre ikke, jeg vejer ca 10 kg for meget..

Men hvor underligt, de nu siger at motion ikke er godt for fertiliteten, det er ikke hvad men hidtil har hørt

Anmeld

10. august 2012

M&N

MorDk skriver:

Jeg må krybe til korset og sige... JEG er DOVEN  Jeg har aldrig rigtig trænet. MEN har besluttet mig for at NÅR jeg har født SÅ skal jeg træne...

Hahha må lige melde mig til her, er også super doven men har ogsø haft kvalme i over 6 uger.. Men måske senere hen 

Anmeld

10. august 2012

Miss-86

crille skriver:

Det tror jeg bestemt også er det bedste for både mor og barn  

Og så må man bare smile af alle de lidt skæve blikke man får i centret.. Jeg fik i hvert fald en del, da man ret hurtigt kunne se jeg var gravid. Men jeg valgte at tænkte at det var fordi de syntes det var sejt at man kom afsted alligevel  

Ja det tror jeg også det er
Haha, nej det er nok ikke mange gravide man generelt ser i motionscentret.. Men ja vil nu mene det er meget godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.