Hvordan startede jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Mca<3

Alle 3 gange startede det med veer .. 3 gang var jeg dog i tvivl om det var veer jeg havde .. Huskede dem slet ikke sådan   Men senere var jeg da SLET ikke i tvivl ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

MariaMus

Efter at have gået 14. dage over tiden blev jeg sat i gang torsdag morgen kl. 10.00, de tog vandet kl. 18.00 og jeg fødte ham kl. 01.07 natten mellem torsdag og fredag.

Anmeld

13. maj 2009

DK

Vandet gik kl. 9 (på vej op af sengen) Veerne startede kl 11. Hun blev født kl 16.17.

Anmeld

13. maj 2009

sandra-t

her startede veerne kl 09.00 var i tvivl om hvorvidt det var plukveer eller rigtige veer da jeg havde en forestilling om at det sku gøre så ondt så man havde lyst til at skrige.. *gg så ringede til min mor og jaa jeg begyndte så at tage tid.. nogen timer efter blev de mere regelmæssige og omkring kl 14-15 stykker kørte vi på sygehuset
jeg fik taget vandet.. og kl 05.42 næste morgen var han født

Anmeld

13. maj 2009

Joan ( Smallie )

vågnet med veer mandag mogen kl 5 og der kom de med 5 min mellem kom på sygehuset tirsdag ved 12 tiden og tøsen er født tirsdag kl 21,34 efter 3 timer med presse veer.

Den ældste blev taget ved aks.

Joan

Anmeld

13. maj 2009

A.

ja men vågnede kl 03.30 med ondt i ryggen (troede at det var min bækken løsning) men det var det så ikke lå i sengen en time og fandt ud af det var veer så kl 04.30 vil over på sofaen og se om det udvikler sig men først vil jeg tisse da jeg har rejset mig op fra sengen og gik to skrid gå min vandet..
så den er startet med veer og en time senere gik vandet mathinus kom til verden 04.06.08 kl 03.19 lige 24 timer efter første vee

Anmeld

13. maj 2009

Moar'en

Jeg blev sat i gang i uger 39. 1. dag fik jeg 1 stikpille, dag 2 fik jeg 2 stikpiller, 3. dag tog de vandet og gav mig vedrop og efter 7 timer havde jeg åbnet mig 0,5 cm (så jeg var oppe på 2,5cm) og den lilles puls fald, så der blev fortaget kejsersnit.

Anmeld

13. maj 2009

Nemesis

ved spontan vandafgang. begge gange for tidligt og jeg fik ingen veer. Begge gange havde vedroppet ingen effekt så har kun født ved aks.

.-) Sisse

Anmeld

14. maj 2009

Nanna1985

Jeg startede med at have veer.. Lå i 2 døgn døgn, vandet tog de på sygehuset.. Det hele endte i et aks

Anmeld

14. maj 2009

fam.4xc

1. gang gik vandet i en stol skylle først på natten - det viste sig så  Caroline lå med numsen ned ad og derfor blev jeg sat til kejsersnit....

2. gang fik jeg planlagt kejsersnit efter eget ønske....

Så har faktisk 2 børn uden overhovedet at vide hvad en ve er/føles!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.