Hvordan startede jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.921 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

Mira0911

Ja, hvordan startede jeres fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
1. og 3. fødsel startede med, at vandet gik i en skylle. 2. fødsel med veer.

Anmeld

13. maj 2009

SpunkenJo

Vandet gik, uden veer, før tid 1. april, og jeg blev indlagt. I håb om at han ville blive derinde de næste tre uger frem til uge 34, blev jeg beordret i seng.

Der kom mega meget vand...... flere søer, og det pissede bare ud, hver gang jeg bevægede mig. (Godt kroppen hele tiden laver nyt!!!!)

5. april, gad han ikke vente mere, og jeg fik veer ca. kl. 0000. Kl. 0935 var han født.

Meget lille, så han kom på neo med det samme
- Men nu er vi hjemme, og han er bare så dejlig

/Jo

Anmeld

13. maj 2009

Mira0911

Hov skulle da os lige fortælle min... Jeg fik mens smerter, og tidligt om morgen, vågnede jeg med veer, og de varede i 4 døgn - Jeg troede det var plukveer....

Anmeld

13. maj 2009

Cris

Som du siger, men noget lignende som menstr. smerter. Det var ca. kl fem om morgenen og så kunne jeg ikke sove længere. Efter et styk tid kom slim proppen ud. Jeg var usikker på, om jeg var ved at føde, for jeg synes, at det ikke gjorde så meget ondt. Men stille og rollig kom smerterne oftere og mere regelmessig. Jeg var sikkert på, at jeg skulle føde om eftermiddagen, da det hele blev lidt mere alvorlig og veerne blev meget mere regelmessig. Og man forsvinder lidt i sin lille egen verden, tanker og følelser  Om natten kl.02.36 blev min søn født (min vand gik ikke af sig selv, derfor tog det også noget længere tid, til sidst skulle JM hjælpe lidt, for der var ingen grund at skulle vente i timevis for vandet. Så snart vandet gik, så kunne jeg mærke, at jeg ville presse).

Anmeld

13. maj 2009

vanessa

vågne kl 24.00 ved at vandet gik...efter kom  veerne.
på hospitalet....fødte en dreng kl.06.30.
Jeg håber også at vandet går på mig denne her gang..

Anmeld

13. maj 2009

louisepigen23

Jeg stod ud af sengen om morgenen den 29. marts fordi jeg skulle tisse... og så gik vandet....men da jeg ikke havde nogle veer var jeg i tvivl om om det var vandet eller bare mig der havde haft et lille uheld.... men det var vandet ohg blev sendt hjem til næste dag hvor jeg kom ind og fik drop... og så gik det rigtig igang må man nok have lov at sige... blev sat igang ca halv ti om morgenen og min søn var ude 13.12 så dejlig hurtig fødsel...

Anmeld

13. maj 2009

Bastian

Menssmerter om morgenen, som i løbet af dagen blev regelsmæssige. Om natten blev det til rigtige veer. Jeg havde ikke vandafgang, men fik taget vandet på sygehuset.

Anden gang var det PKS...

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

veer i 4 døgn dage hver 10-15 min vandet gik i fødekaret mig ind i ambulancen og 3 kvarter efter lå Lucas i mine arme.

Anmeld

13. maj 2009

3rollinger

Med Laura blev jeg sat igang med en slags creme paa livmoderhalsen. Det endte dog til sidst i et kejsersnit.

Med Daniel fik jeg den foerste ve kl 22 om aftenen lige da jeg skulle til at spise aftensmad og kl ca. 2 om natten (28 timer senere) foedte jeg Daniel.  Jeg var slet ikke i tvivl om at det var en rigtig ve og at det derfra kun var et spoergsmaal om tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.