"sidste" JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

OktoberMor

Kay skriver:

ja var begynt at tro de ikke fantes... altså de JM der viste noget om BL... men det var virkelig befriende at hun faktisk viste noget... det er 5 jm jeg har været inde hos... og ingen af de andre har vist en skid andet end at de da havde en pjæse jeg kunne kigge i

fik også en del ros for den måde jeg sag og gik op og ned fra briksen ja har jo undersøgt en del selv for at kunne klare mig igennem hverdagen...

håber også hun snart kommer ud... så belastningen på bækkenet fjernes og så jeg kan få lov at se og holde og røre

Ja det er altså også belastende, man kommer med smerter og ingen kan hjælpe en.. Uden at man bare får stukket sig en brochure i hånden og en hjemmeside man kan kigge på..  Jeg har også læst mig frem til en masse ting, og måtte endda selv opsøge en fysioterapeut for at få lidt hjælp, hun gav så heldigvis en masse gode råd.. Så de findes altså derude, jeg glæder mig også til at føde så mine smerter forhåbentlig vil trække sig lidt tilbage, syntes ikke det er spor sjovt mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Kay

kristinaS skriver:

Spændende. Har fulgt dig lidt på sidelinjen. Håber jm har sat gang u noget..

tak

det har i altfald gjort ret ondt on and off hele natten... men ellers er der ik sket noget...

Anmeld

10. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

tak

det har i altfald gjort ret ondt on and off hele natten... men ellers er der ik sket noget...

Ej ævvvvv Kay jeg troede lige du ikke var online, fordi du lå og prustet og stønnet på sygehuset.

Anmeld

10. august 2012

Kay

OktoberMor skriver:

Ja det er altså også belastende, man kommer med smerter og ingen kan hjælpe en.. Uden at man bare får stukket sig en brochure i hånden og en hjemmeside man kan kigge på..  Jeg har også læst mig frem til en masse ting, og måtte endda selv opsøge en fysioterapeut for at få lidt hjælp, hun gav så heldigvis en masse gode råd.. Så de findes altså derude, jeg glæder mig også til at føde så mine smerter forhåbentlig vil trække sig lidt tilbage, syntes ikke det er spor sjovt mere.

jeg fandt mig heldigvis også en dygtig fys... den første jeg kom til var en klaphat... men så fandt jeg en der var helt fantastisk... hun har så valgt at flytte til frankrig for et par uger siden  så hun er ik til meget hjælp efter fødslen... men fik en hjemmeside og navn på en i københavn der skulle kunne sætte det hele på plads efter fødslen  han skulle være helt fenumonal sagde jordmoren

hun fortalte også at det hormon der blødgøre ledene og gør at man får BL er i kroppen 3 måneder efter fødslen... se det viste jeg ik  så det er med at passe på bagefter også...

Anmeld

10. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Ej ævvvvv Kay jeg troede lige du ikke var online, fordi du lå og prustet og stønnet på sygehuset.

nej nej... vækkeuret ringede igen i dag kl. 8 og manden er sændt på job...

Anmeld

10. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

nej nej... vækkeuret ringede igen i dag kl. 8 og manden er sændt på job...

Hmmmm håber for dig der snart sker noget.

Anmeld

10. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Hmmmm håber for dig der snart sker noget.

det murer og niver og værker... og har gjort det hele natten... så an har lov at håbe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.