"sidste" JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. august 2012

Kay

(måske ikke aller sidste... men det sidste "inden" termin... selvom det ligger 2 dage efter på grund af ferie)

så var jeg afsted til JM... og sikke en sød en jeg fik denne gang

hun var den første JM jeg har mødt der faktisk ved noget om bækkenløsning... hun har så også skrevet en afhandling om det

så vi fik en rigtig god snak om efterbahndling når jeg havde født... det var rigtig dejligt...

urin, blodtryg og det hele så fint ud... og lillepigen blev skønnet til 3300 g. så det var ik så galt igen

så spurgte jeg lidt til det med hindeløsning, da jeg jo var blevet pænt forvirret sidst... og hun forklarede at det gjorde de helst ikke på første gangs fødende da deres livmormund og hals tit var meget stram og så gjorde det ik godt... tvært i mod...

men hun ville gerne undersøge hvordan det så ud der inde... da jeg har haft mens smerter 2 døgn...

hun kunne mærke at jeg havde 1-2 cm livmorhals tilbage og den var meget blød... og var 1-2 cm åben

wooow det havde jeg så ik lige regnet med...

så hun ville alligevel gerne lave hinde løsning... og har så sendt os hjem og ha sex da det skulle kunne sætte tingene mere igang...

vi havde ik fået autostolen hjem endnu... da manden ik havde fået taget sig sammen til at hente den han har arbejdet for Hertz, og er stadig vikar der inde... så vi kunne låne en baby autostol (0-13 kg.) så den skulle lige hentes... det måtte vi jo så hellere gøre nu... og vi fik en helt ny en lige taget ud af kassen

og nu er vi hjemme igen... og skal til at lave lidt aftensmad og hygge... kunne allerede mærke forskel da vi kørte fra JM og der er utvivlsomt gang i noget der inde... så må vi se om det bliver til mere denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

klmf

Nææææææææ altså, hvor er det spændende Så er det på med det sexede undertøj!

Sender en go omgang vestøv efter dig.

Det hjalp på mig dengang at hygge med kæresten, så kom I bare i gang...

Håber på en snarlig 'jeg har født'-tråd

Anmeld

9. august 2012

BigHope13

Uhh hvor spændende, håber næste update handler om prinsessen ankomst

Anmeld

9. august 2012

Kay

lotchen skriver:

Nææææææææ altså, hvor er det spændende Så er det på med det sexede undertøj!

Sender en go omgang vestøv efter dig.

Det hjalp på mig dengang at hygge med kæresten, så kom I bare i gang...

Håber på en snarlig 'jeg har født'-tråd

hihi ja... tror nu ik der skal så meget til at lokke manden i øjeblikket han føler sig vist lidt i underskud

Anmeld

9. august 2012

Kay

BigBabyWish12 skriver:

Uhh hvor spændende, håber næste update handler om prinsessen ankomst

Anmeld

9. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Uha hvor spændende Jeg håber, der snart sker noget Så du endelig kan møde din lille datter

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

9. august 2012

Kay

Taco78 skriver:

Uha hvor spændende Jeg håber, der snart sker noget Så du endelig kan møde din lille datter

Knus Carina

tak

Anmeld

9. august 2012

klmf

Kay skriver:

hihi ja... tror nu ik der skal så meget til at lokke manden i øjeblikket han føler sig vist lidt i underskud

Ha ha, nej så kan det være det er nok bare at sige 'go' Der går måske også lige lidt inden det bliver aktuelt igen, så det er med at være frisk når chancen byder sig

Lad os da håbe det hjælper, men mon ikke når du allerede er lidt åben...

Anmeld

9. august 2012

Kay

lotchen skriver:

Ha ha, nej så kan det være det er nok bare at sige 'go' Der går måske også lige lidt inden det bliver aktuelt igen, så det er med at være frisk når chancen byder sig

Lad os da håbe det hjælper, men mon ikke når du allerede er lidt åben...

jo... er bare ik sikker på jeg har lyst... syntes godt nok der er noget der bidder og niver

Anmeld

9. august 2012

frk-stoltze

For der sker noget søde 

Du må være mere heldig med hindeløsning end mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.