(måske ikke aller sidste... men det sidste "inden" termin... selvom det ligger 2 dage efter på grund af ferie)
så var jeg afsted til JM... og sikke en sød en jeg fik denne gang 
hun var den første JM jeg har mødt der faktisk ved noget om bækkenløsning... hun har så også skrevet en afhandling om det 
så vi fik en rigtig god snak om efterbahndling når jeg havde født... det var rigtig dejligt...
urin, blodtryg og det hele så fint ud... og lillepigen blev skønnet til 3300 g. så det var ik så galt igen 
så spurgte jeg lidt til det med hindeløsning, da jeg jo var blevet pænt forvirret sidst... og hun forklarede at det gjorde de helst ikke på første gangs fødende da deres livmormund og hals tit var meget stram og så gjorde det ik godt... tvært i mod...
men hun ville gerne undersøge hvordan det så ud der inde... da jeg har haft mens smerter 2 døgn...
hun kunne mærke at jeg havde 1-2 cm livmorhals tilbage og den var meget blød... og var 1-2 cm åben 
wooow det havde jeg så ik lige regnet med...
så hun ville alligevel gerne lave hinde løsning... og har så sendt os hjem og ha sex da det skulle kunne sætte tingene mere igang...
vi havde ik fået autostolen hjem endnu... da manden ik havde fået taget sig sammen til at hente den
han har arbejdet for Hertz, og er stadig vikar der inde... så vi kunne låne en baby autostol (0-13 kg.) så den skulle lige hentes... det måtte vi jo så hellere gøre nu... og vi fik en helt ny en lige taget ud af kassen 
og nu er vi hjemme igen... og skal til at lave lidt aftensmad og hygge... kunne allerede mærke forskel da vi kørte fra JM og der er utvivlsomt gang i noget der inde... så må vi se om det bliver til mere denne gang 
Anmeld