Hvad synes i?.. Har brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Måske kobberspiral?.. Der er en af dem der ikke udskiller nær så mange hormoner end den anden

Uhhh ja, jeg er bare ikke meget for sådan noget ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Kære piger. 

Jeg har efter stop med p-piller i efteråret i den grad fået min sexlyst tilbage. Ind i mellem er det lidt voldsomt, men kunne dyrke sex hele tiden.. Sådan har min bedre halvdel også haft det førhen, men har ligesom indordnet sig efter forholdene, der dengang hed ikke så meget sex - bla pga pillerne..

Jeg vil gerne gøre noget lækkert for ham, og for mig selv, så det ikke bare er kys kys, sex, bum.. <-- groft stillet op..

Det er heller ikke meget vi ser til hinanden for tiden pga arbejde, fritidsaktiviteter, studie mv., så jeg tænkte på at gøre mig lidt lækker: gøre 'mig i stand', tage noget frækt undertøj på, stilethæle og hele pivtøjet.. 

MEN: jeg er SÅ nervøs for at blive afvist. Ikke at det normalt er noget han gør, men alligevel... At stå der i fuld mundering og han så er træt eller lign.

Mht til sex og min rolle er jeg ikke altid den mest selvtillidsfyldte pige af mange årsager; overvægt, misbrug som barn osv..

Hjælp mig lige til at finde det boost, det kræver og kom gerne med gode ideer.

Hvis nogen genkender mig, så respekter gerne anonymiteten

Go for it Girl!

- Der er rigtig mange som ikke kan få sig selv til det, som du nu har tænkt dig, det syntes jeg selv også kan være svært, bla. efter jeg nu er gravid og er lidt større end normalt føler jeg mig ikke sexet, men når jeg har født, tabt mig og fundet energien vil jeg helt klart også gøre det.. 

Du skal ikke være bange for at blive afvist, det er enhver mands drøm, det er jeg sikker på!

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Go for it Girl!

- Der er rigtig mange som ikke kan få sig selv til det, som du nu har tænkt dig, det syntes jeg selv også kan være svært, bla. efter jeg nu er gravid og er lidt større end normalt føler jeg mig ikke sexet, men når jeg har født, tabt mig og fundet energien vil jeg helt klart også gøre det.. 

Du skal ikke være bange for at blive afvist, det er enhver mands drøm, det er jeg sikker på!

Det var sødt skrevet - tak

Anmeld

9. august 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Det var sødt skrevet - tak

Det var da såe lidt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.